HF Foto Challenge #72: Spuiten en Slikken

Right in the feels. :scream:

4 likes

Nou, knock yourself out dan!! Of ben je een zolderkamernerd?! Be a king!!

6 likes

Zo droevig, ik zit op m’n zolderkamer en heb niet eens een MoonSwatch om op te poetsen

4 likes

Awesome :raised_hands: beste foto, beste uitvoering.

1 like

Ik wil de mensen hier niet traumatiseren, gezien mijn leeftijd en beharing lijken me dit soort foto’s van mij niet verantwoord

:joy:

7 likes

114 likes

Ik niet eens een zolder.

5 likes

Cool, mijn “eerste Jurk” :smiley:

11 likes

Of, aangezien weinig fototoestellen 1:1 schieten
 heb je de originele uncropped versie ergens in een wallpaper thread toevallig, @Loderoelofs? :grimacing:

1 like

Ik heb ongeveer 20 foto’s gemaakt met mijn gsm (mijn digitale camĂ©ra ligt god weet waar en ik heb wat weinig tijd om mijn andere camĂ©ra te gebruiken met film😂)
met verschillende licht, perspective en zelfs met een ander horloge (Seiko sunrise)
Ik stuur je even een pm.

1 like

Dik verdiend :+1:

2 likes

Geweldig!!!

De foto ook trouwens, gewaagd maar complimenten!

2 likes

HF

13 likes

Wat mij betreft wint altijd de foto met een knipoog.

2 likes

hé die ken ik

2 likes

Het horloge of de achtergrond :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

:joy:
Het is dat ik bij de eerste foto die tattoo opmerkte en verder keek, ik had echt niet door dat er een lichaam onder lag :see_no_evil: Bij de andere foto had ik het overigens wel wat sneller door.

Maar we dachten het allemaal

Volgens mij is dat hier niet het geval hoor :thinking::face_with_monocle:

3 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: geweldig :rofl::grinning_face_with_smiling_eyes::rofl::laughing:

1 like

We hebben een winnaar.

Veel beter dan een blote doos met een horloge bandje.

3 likes

Mijn beharing is het probleem niet. Ik heb geen horloges die groot genoeg zijn om m’n glockenspiel te bedekken. Niet dat dat glockenspiel nou zo groot is, maar bijna al m’n horloges zitten onder de 39mm.

Maar goed, @Loderoelofs en @Redchilly for the win, inderdaad. @Redchilly omdat een lekker gewaagd fotootje maakte (belichting en focus wel kut) maar @Loderoelofs omwille van compositie en zo, waarbij daar de punt van de plaat in het centrum en de opgerolde 50 Euro (zie je die ook nog eens) een tikje te hard belicht waren.

Ik heb er geen moeite mee, maar kunstlicht en een nare witbalans deden noch je vrouw, noch je horloge hier recht aan.

Als het op je handdoek ligt is er niet geslikt, Henk. Da witte gij ook.

Mag ik ook de voorbeeldfoto stemmen?

3 likes