HF Foto Challenge #72: Spuiten en Slikken

Heel tof :clap:

1 like

Goeie genade. :heart_eyes:

1 like

Tja. Dat mensen daar van zouden kunnen schrikken, daar kan ik met de pet niet bij. Dat ze vervolgens in een topic met de titel spuiten en slikken gaan neuzen snap ik dan nog minder.

Leuke foto’s, ik miste de serieuzere pluggen wel een beetje. Mijn vrouw en ik zijn overigens tot de conclusie gekomen dat we een driehoekje leuk vinden. Dat zou hier niet misstaan, als ik zo nog eens kijk.

Maar heb je de saturation nou omlaag getrokken of zie ik dat verkeerd?

4 likes

Dus de buurman uitgenodigd?

9 likes

Op die eerste foto leek zijn wederhelft wel een opgewarmd waterlijk. Gelukkig heeft ie aan de latere versie aardig lopen sleutelen. :wink:

3 likes

Brrr, nee. Zelfs de buurvrouw niet. Dan stuur ik jou nog liever een pb, zeg maar.

Ik wilde dat niet zo bot zeggen.

3 likes

Dan moeten het vast hele nare buren zijn.

2 likes

Of jij bent best ok. Je mag kiezen.

Heel gaaf​:muscle::muscle::muscle:

1 like

Kudo’s man. Dit is de originaliteit die dit thema zo broodnodig heeft.

3 likes

Heel eerlijk?
Gewoon een onbewerkte iPhone foto :wink:


Longines toolkit met injectie spuit, wie weet waar deze nodig voor is?

11 likes

Ook even de tijd genomen. De HF brandjesblusser tot uw dienst :man_firefighter:. Lame, ik weet het, maar die mannen spuiten op professionele basis :sunglasses:

37 likes

Zeer fraai!

1 like

Ik dacht dat de Belgische brandweer nog met emmertjes water in de weer ging.

7 likes

Echt super origineel :ok_hand:

2 likes

Ja, dat was tot voor kort zo. We hebben dit systeem op een beurs in Algerije ontdekt. Met 6 korpsen uit de buurt samen gelegd, maar dan heb je ook wat. Eens kijken of de mannen uit Brussel nog zo zullen lachen met ons…

7 likes

Ik kom zwaar in de verleiding om die op 16:9 te croppen en als bureaubladachtergrond in te stellen. Prachtfoto. :ok_hand:t2:

2 likes

Wat een gave foto! Kudos!

1 like

Voor mij heb je gwonnen.

Mensen die zelfverzekerdheid genoeg hebben, een keer iets geks te doen en zich niet schamen om iets van zichzelf te laten zien in deze preutse wereld zijn wat mij betreft koningen. Beter dan al die zolderkamer nerds die hun moonswatch lopen te poetsen :joy:

11 likes