HF foto challenge #73 "CLEAN"

CLEAN

Na al het slikken en spuiten van de vorige editie is het tijd om even helemaal clean te gaan.

Dus spring in je tiktok yogapants, plooi jezelf en je shakra’s in een warrior pose of downwards facing dog , hum er stevig wat ommmmhhhhhs bij, overdose op groene thee en wierook, knal ravi door de boxen en spring mentaal en spiritueel ontwaakt achter je camera en geef me je beste “clean” shot.

Maar wat is clean dan joh ?

Nou dat kan alles zijn, van een steriele wijzerplaat tot een doorgedreven uitgepuurde collectie, van een perfect essentiele foto van je Rolex, ontdaan van alle pluisjes en storende elementen tot een skx007 in een bus windex,
van je moeders mooiste poetslap tot de strakke poes van je vrouw.

Zolang het een superlatief is van clean en je de regels hieronder in acht neemt kom je er mee weg alsof je naam meneer proper is.

Verplichte voorbeeldfoto ter inspiratie:

[VOORBEELDFOTO van Hodinkee]

De spelregels:

• Er moet een horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto.
  • Je hebt een week de tijd om een foto te maken en in te dienen. De sluitingsdatum van de inzendingen is donderdag 23 juni 2022 om 20:00 uur. Daarna wordt er een topic geopend waar de foto’s met een poll in komen te staan met 2 dagen stemtijd.
  • Ik maak een selectie van max. 19 foto’s voor de finale (méér passen niet in de poll)
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jezelf gemaakt zijn. Dus geen knipsels uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere foto’s wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En… je moet ook het nieuwe topic openen en het thema verzinnen.
10 likes

@rlc waar ben je? :stuck_out_tongue:

2 likes

Bah! Wat een vies topic!

3 likes

Heb er een beetje schoon genoeg van…

2 likes

Dasty, de kurk waar de Wibra op drijft :+1:t2:

Moet er maar weer heen dus blijkbaar…

1 like

Ah, een mooi maar ook lastig thema om nog origineel te zijn, want het onderwerp was al eens eerder geweest (#43 Cleaning up).

Ik ga nadenken :thinking:

Er zijn nog geen inzendingen, misschien een ander thema, bijv een land (geen Japan, maar verder keuze zat) :shushing_face:

Nummer 43, da’s 30 edities terug, dat is bijna 2 jaar terug :grimacing:

2 likes

Valt mee, mei 2021 :wink:

Anyway, we zien het wel.

Nietes :rofl:

Gewoon ter inspiratie maar doe niet mee hoor :stuck_out_tongue:

2 likes

Leuk thema!

Doe ik weer mee met (dezelfde) inzending

Mwah, clean is ruimer als cleaning up.
Clean kan zijn een zeer minimalistische wijzerplaat. Een superstrakke set up.
De cleanste horlogekluis die er is.
Of echt een deep cleansing van je Rolex in etherische olie.

3 likes

Hela dat is een grandioos thema! Ben benieuwd wat iedereen hiermee gaat doen!

1 like

Ik doe mee voor de gezelligheid.

18 likes

36 likes

Das toch zeep he?

4 likes

Of je horloge aan een wiek van een schone duurzame windmolen!

1 like

Lekker in het sop, een schoonmaakbeurtje door phaeocystis pouchetii… maar bruine slijmalg praat wat makkelijker haha. Echt clean werd die er niet van, maar de foto zelf vind ik best wel clean :grin:

27 likes

Shampoo

1 like

Begeleidend muziekje:

18 likes