HF Foto-challenge #76: Meesterschap

:biking_man:‍♂ :biking_man:‍♂ :biking_man:‍♂

35 likes

Ik ben hard aan het werk voor de voorbereiding… aangezien de eerste foto telt kan ik jullie geen voorproefje geven😂

5 likes

Voor mij ben je een kampioen Vincent👍!

2 likes

Doe je best Michael, ben benieuwd👍!

1 like

Bedankt Hans. Maar tegen jouw inzending valt deze keer niet op te boksen. :+1:

2 likes

Ohw jee, fotografisch stelt de foto (met iPhone) niet veel voor, ik heb gewoon het borstbeeld van Bach, die ik op m’n zestiende verjaardag van mijn ouders kreeg, in de vleugel gezet met m’n Datejust op z’n hoofd als kroon en dat was het😀.

Bach was echt een meester, op m’n zestiende was ik al een fan van hem, nu heb ik weer een leerling van zestien jaar die persé de bekende Toccata in d-moll van Bach wil kunnen spelen.

6 likes

Niet zo bescheiden Hans. Het aantal likes zegt genoeg. Vooral de lokatie, in de vleugel, maakt het af. Ook de rijke kleuren passen erg goed bij elkaar.

Ik was op mijn 16de fan van Eminem en bone thugs 'n harmony. Daar liep het dus mis… :thinking::joy:

6 likes

20 likes

Hear hear

1 like

11 likes

Er zijn nog maar 14 inzendingen en ook nog een hele leuke die niet meetelt omdat het horloge om de pols zit.

“Meesterschap” lijkt een lastig onderwerp, maar is het eigenlijk juist niet! Je kunt alles wat is gemaakt door een meesterhand gebruiken, bijvoorbeeld schilderijen, beelden, mode, literatuur (tekst of boekomslagen), muziek, architectuur etc.

Ben benieuwd wat er nog meer ingezonden wordt, het kan nog t.m. zondag.

:facepunch:

4 likes

Heb je geen tijd om een nieuwe fotoronde te organiseren Hans? :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Haha, ik hoop op nog veel meesterlijke inzendingen! Voor het geval dat ik een nieuwe ronde moet organiseren heb ik een prachtig onderwerp klaarliggen, het bedenken daarvan is voor mij geen probleem.

Het maken van een poll en andere internet dingen is voor mij wel een beetje lastig, ik weet weinig af van technische zaken op internet😅. Momenteel heb ik tijd zat, m’n Muziekpraktijk gaat pas weer op 5 september beginnen, ik zit de hele dag in m’n luie stoel in de tuin een beetje te lezen, af en toe even achter de vleugel en oppassen op m’n kleindochter van negen maanden oud. Maar wat gebeuren moet zal gebeuren!

3 likes

Zat mensen die je willen helpen Hans, dat weet je. Ik stel me zelf alvast aan als vrijwillige mocht het van doen zijn.

Ja, het leven is niet gemakkelijk he… :smirk:

3 likes

Geweldig!

1 like

Ben nog hard aan het werk…. Geen tijd voor het forum!

Ik heb, in alle keren dat ik heb deelgenomen 1 keer een heel eervolle 2e plaats bereikt . Ik heb dus absoluut niet de illusie ooit te zullen winnen.
Maarrr, mocht het ondenkbare zich ooit voordoen en zou ik een keer de 1e plaats bezetten, weet dan, dat ik je dan weet te vinden Vincent.

2 likes

Schaakmeester

De blauwe plaat van de IWC is wel heel gewillig fotomateriaal :stuck_out_tongue: Dat maakte dit lastige onderwerp tenminste wat makkelijker.

32 likes

Met alle plezier Eddie!

1 like

Nog altijd hard aan het werk…