Ik heb een goddelijk lichaam. Helaas dat van Buddha.
De klok tikt…
Ik ga het wegens gebrek aan tijd niet redden dit weekend om alles af te maken. Heb oproepdienst tot 15 augustus, vanaf afgelopen week. Dus ongeveer halverwege, nu toch maar de foto gemaakt.
Meesterschap? Omega Speedmaster 3861, METAS en COSC. En enige gekwalificeerde horloge buiten de aarde.
Meesterschap? (Eerste) maanlanding, staaltje techniek en wetenschap?
Meesterschap? Lego! Hele leuke dingen om nogal waarheidsgetrouw dingen na te bouwen. Maanlander ben ik aan het bouwen, ISS en Space Shuttle heb ik al, Saturn V volgt. Saturn V de hele deelbare raket opstellen in 1969 delen? Meesterschap!
Drie keer is scheepsrecht?
Whisky drinken is geen vakmanschap, maar wel heel lekker.

De fles was duurder dan het horloge, de grammofoon speler duurder dan beiden. Beide antieke stukken met hun eigen verhaal en voor mij als liefhebber onvervangbaar.
En welk liedje luister je?
Hier is hij uit nu!
Ach ja, beetje vroeg in het jaar, maar vrolijk en wordt in ieder geval afgespeeld! Zeker dat de witte Pieten er niets op tegen hebben?
Als ze vernemen dat ik nu al Sinterklaas muziek draai verschieten ze van kleur…
Is toch geen probleem voor een regenboog Piet?
Prachtige foto Wouter, schaakgrootmeester!
Prachtige foto van een gelande Speedmeester!
Prachtige foto Robert en een meesterlijk liedje😀!
Ik denk dat Vincent gelijk had Hans.
Je bent nu wel heel erg de foto’s van anderen aan het promoten.
Twee iconische meesters in de automotive, Porsche en Ferrari (en dan in het klein).
De Porsche GT3RS, misschien wel de ultieme 911. De extremere trackfocused versie van de 911 generatie 991. Met zijn geweldig klinkende 6 cilinder heeft hij 520pk op de achterwielen. Echt een jongensdroom.
Daarnaast de Ferrari SF90 stradale, de snelste Ferrari ooit. Met een gecombineerd vermogen van 1000pk een van de knapste prestaties van de meesterbreinen in Maranello.
En daarvoor een Seiko SARX055 met een Japans papiermotief en zaratsu polishing (je kent het wel). Niet het summum van Japanse horlogerie maar dat komt nog wel.
Whoehaha
Oja. Wedstrijd gesloten
Zal een dezer dagen stemtopic maken!
19 foto’s voor de max van 19 opties in de poll.
Hoe ik het doe weet ik niet.
Maar ik noem het meesterschap.