HF foto challenge #8 - Thema: KEUKENAPPARATUUR

Haha nice onderwerp. Hoe kom je erop :sweat_smile:

1 like

Verwijderd.

3 likes

Lekkere foto, maar het is wel een beetje de bedoeling dat er ook echt een ‘herkenbaar’ horloge op staat. Dat mis ik een beetje op jouw foto, ja … de sluiting maar voor de leek kan dat van alles zijn. Nieuwe poging? :wink:

Het ontbrak me aan inspiratie … :joy:

Staat echt een horloge in de toaster ?? :face_with_raised_eyebrow:

Dat dus. :sunglasses: … het is daarom de bedoeling dat het horloge zichtbaar is. Er moet een horloge op de foto staan.

Dit is een heel leuk thema ! Heb al diverse leuke foto’s gezien.

Oké oké ik plaats ook mijn bijdrage.

Let wel ik hang mijn passie niet aan de wilgen maar aan een deeghaak :joy: :+1:

6 likes

verwijderd

3 likes

9 likes

oops. Dit wordt mijn inzending. eerste zat om de pols…deze is ook mooier.

28 likes

Shellac lijm verwarmen met een koffie warm plaat.
Horloge was toen nog niet volledig… :slight_smile:
image

10 likes

Je kon toch op zijn minst het apparaat aanzetten :joy:

Knappe barista die zo iets lukt…

1 like

Dat had er idd nog een mooi lampje op het horloge geschenen. Maarja, nog geen zo’n in koffie. :joy:

1 like

15 likes

Lieve mensen,

Lees alsjeblieft eerst even de belangrijkste regels, in het openingsbericht, voordat je een leuke of creatieve foto plaatst.

Het is echt de bedoeling dat er een (compleet) horloge op staat, niet alleen horlogeonderdelen en ook geen ‘verborgen horloges’ in apparaten waarvan we niet kunnen weten of ze er ook werkelijk in zitten. Een gesloten oven met de vermelding dat er een horloge inzit volstaat echt niet. Sorry. :innocent:

Aan @sharkbyte en @brunod de tip om nog eens even goed naar de regels te kijken. Jullie foto gaat het niet halen vrees ik. Ik zie geen horloge’s op de foto, wel de suggestie etc. maar geen horloge. En @dreski fotoshoppen mag gewoon, maar wel alléén met eigengemaakte foto’s. In jouw geval zowel het kopje koffie als ook de Seiko. Zijn deze (bron)foto’s van jouzelf. :thinking:

Oh enne, …


PS Ik ga vanaf nu niet meer aangeven of een foto volgens de regels wel of niet oké lijkt. Foto’s die niet voldoen komen simpelweg niet door de voorselectie. Lijkt me inmiddels wel duidelijk wat de bedoeling is. We zitten immers al in de achtste editie … :wink:

5 likes

Je bent verdorie wel streng hoor!

:wink:

3 likes

Kopje is niet van mijzelf dus… helaas.

Saaie zwarte duiker op saai zwart bandje op saaie zwarte pan in saai zwart-wit :wink:

11 likes

Zeker, zweep erover :sunglasses: … maar ûh, het moet wel een beetje een eerlijke wedstrijd zijn toch? Als de regels helder zijn kan het niet misgaan. Het onderwerp is deze keer ook niet heel erg lastig dacht ik. Iedereen kan er wel wat mee volgens mij. Dus hup, de keuken in! :wink:

Kom jij nog met een plaatje? … jouw foto’s zijn over het algemeen ook niet gek. :innocent:

3 likes