HF foto challenge #8 - Thema: KEUKENAPPARATUUR

Hierbij gaat ronde 8 van de HF FOTOWEDSTRIJD van start.
Als winnaar van de vorige mag ik het nieuwe onderwerp verzinnen. Jippie. :camera_flash:

Mijn keuze is gevallen op: Keukenapparatuur

Uiteraard mag je helemaal zelf verzinnen hoe je dit invulling geeft maar ook ik wil de inmiddels welbekende regels o.a. verzonnen door @ElChueco handhaven.

De spelregels:

  • Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd.
  • Ik maak zelf een voorselectie van de 15 ‘beste’ foto’s, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft. Dat is voorrecht van een winnaar, leuk! :sunglasses:
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En, … je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet. Maak je meer kans.

Hou het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar in deze editie doen we er niks meer mee. Het is zoals het is: Game on!

Winnaars vorige edities:

1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: …
9
10

Inspiratie

Tja, ‘keukenapparatuur’ … :thinking: ik dacht meteen aan “Will it blend?” en dus ging ik aan de slag met mijn Seamaster, een rolletje garen (het horloge hangt in het water, 't drijft natuurlijk niet echt hè) en mijn blender.

Oh en néé, natuurlijk niet! Ik ben niet helemaal van Lotje. De steker van de blender zat niet in de wandcontactdoos, bewust. :sunglasses:

Met keukenapparatuur bedoel ik alles wat je in de keuken kan gebruiken. Van bestek, tot een theedoek, afwasmiddel en alles wat daar tussen ligt. Doe er je voordeel mee.


PS Het leukste is om een foto te plaatsen die je speciaal voor deze fotowedstrijd hebt gemaakt en dus niet eentje die uit je archief komt. Dit maakt het net iets spannender. :sunglasses:

Succes!

PS Je hebt tot 1 maart aanstaande om je bijdrage in te zenden.

20 likes

Wat een thema :rofl:
Nou dat gaat wat worden :slight_smile:

4 likes

Is @anon53002072EV dan bij deze gediskwalificeert omdat hij nooit kookt en in de keuken is? :sunglasses::sun_with_face:

3 likes

Will it blend… maak je meteen kans op de durfbokaal

6 likes


Glycine Airman 3 op (het handvat van) een keukenbijl van Global.

15 likes

Keukenapparatuur?
Jeetje man. Die zag ik niet aankomen :rofl:
Wel leuk bedacht, Kijken wat we hiervan kunnen maken :ok_hand:

Let me guess. “Koffietijd” zal wel vaak voorbij komen

1 like

On the moon or in the airfryer? Who cares :muscle:t2::muscle:t2:

10 likes

Telt analoog apparatuur ook als apparatuur :joy:

Had beter eerst schoon kunnen maken :joy::sob:

7 likes

Smoking hot :fire:

53 likes

25 likes

Amaïïï…zal niet makelijk zijn… :dizzy_face:

Dus ook geen wristshot bij m’n vrouw? Dan moet ik toch opzoek naar ander keukenmeubilair :wink:

5 likes

Mag wel als jij haar vaatwasser noemt… :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Niet op de gaspit, wel op de kookplaat :wink:

Het viel niet mee om het stofvrij te krijgen :grin:

12 likes

in de spoelbak :ok_hand:

11 likes

15 likes

Snap ik. Valt mee toch …

… vond vooral antimaterie een beetje ingewikkeld. :sunglasses:
Ben benieuwd naar je inzending!

@Pri, staat die zeepdispencer in jouw kleuken? Gezellig boel! Spookhuis … :rofl: :joy:

1 like

Oris op een RVS keuken werkblad.

18 likes

Ja :joy: een vriendin die iets met goud heeft. Maakt verder niet uit was het is :joy:

1 like

Zo die slooft zich wel uit met die handstand :joy::grimacing:

1 like