HF foto challenge #8 - Thema: KEUKENAPPARATUUR

mooi

10 likes


Alles vintage

6 likes

Volgens mij heeft m’n broodrooster try m’n skx gemagnetiseerd :joy::joy::joy::sob::sob::sob:

5 likes

Hopeloos maar stiekem wel een grappig topic :smile:

9 likes

Ah! Jij vijzelt mijn humeur wel op!

1 like

De Oris even in de Bialetti gegooid.

10 likes

Vintage slow coffee, toen koffiemachines nog van hout waren en koffiemokken geëmailleerd.

17 likes

Mijn inzending;
Ik had wat andere ideeën, maar de uitvoering lukte niet helemaal. Dan maar gewoon een pan en wat messen…

Making of

Geïnspireerd door de top-down food shots die wel eens voorbij komen in kookboeken etc.

Een pan, een paar mesjes en wat venkelzaad ter decoratie

Vervolgens wederom op wat gekleurd Bruna karton en weer bij het raam voor vat licht

Nog even checken op op groter scherm en go

22 likes

Leuke foto, wat zit er rechts in je mac?
(off-topic vraag; sorry, strenge juffrouw @junior)

edit: Links inderdaad,… was beetje nerveus door de strenge blik.

2 likes

En voor dat jullie vragen: heb je geen afwasmachine dan…?
Jazeker wel, maar de eerste foto, daar gaat’t om…

8 likes

:rofl: :joy: … ik keek even in de spiegel en ûh, nou ja ik heb een iets ander plaatje bij een strenge juffrouw! :sunglasses:

Als je links bedoeld, dat is een hubje met USB/cardreader/etc. MacBook heeft tegenwoordig alleen nog lightning poorten. Heb zelf ook zo’n ding, alleen bij mij aan een kabeltje.


Trouwens aan allen, mooie inzendingen! :ok_hand:
Ben benieuwd naar de rest, we hebben nog een aantal dagen te gaan. Leuk.

2 likes

Zoals @junior inderdaad al zei, als je links bedoeld :wink:

klik voor Foto van hub

Je hebt ook een lekker klusje met selecteren zie ik. Daar had je je al op verheugd begrijp ik zo haha.

Niet om de wijsneus uit te hangen, maar je bedoelt denk ik USB-C “Thunderbolt” poorten.
Lightning zit in iPad’s en iPhones

2 likes

Sorry, dat bedoel ik inderdaad. Wijsneus … :wink:

Niet echt maar dat hoort bij de eeuwige roem geloof ik. Bij ‘stof’ had ik er net genoeg, nu gaan we er dik overheen. Iedereen hier is een soort van keukenprins volgens mij. Nou ja, ik ga er komend weekend 's even goed voor zitten. :smile:

2 likes

Dacht al dat onze juf het fout had, maar wilde niet bijdehand overkomen.
Dank voor je antwoord. :+1:

2 likes

:kissing_heart:

1 like

Will it blend?

12 likes

Ik vermoed van wel, maar ik zou het niet doen. :wink:
Had zelf - voor de voorbeeldfoto, in het openingsbericht - voor alle zekerheid even de blender van de stroom gehaald. Het zou maar per ongeluk misgaan. Oeps! :see_no_evil: :innocent:

1 like

Als je ‘m op stuurt dan probeer ik’ t! :+1:

Ik ben inspiratieloos.

5 likes