HF foto challenge #9 - Thema: Metalen

Update:

Binnen de eeste 24 uur 11 inzendigen.
Met in mijn optiek al een aantal serieuze kandidaten voor de begeerde titel.

tenor (1)

3 likes

Hierbij mijn inzending voor de fotochallenge.
Mijn trein is vanochtend vertraagd dus ik heb mooi de tijd om even een foto te maken en wat rond te hangen op het forum :blush:

Met een gewicht van ruim 60 kg de strekkende meter mag de spoorstaaf waar het horloge op ligt zich met recht een stuk metaal noemen :muscle:t3:
De locomotief op de achtergrond weegt 90 ton en de trein die ik vandaag ga rijden weegt “slechts” 1550 ton en ook dat is allemaal metaal :sweat_smile:
Genoeg metaal en inspiratie dus voor dit thema maar dit is toch wel mijn favoriete shot :blush:

43 likes

Dacht, laat ik ook maar weer eens meedoen. Hierbij mijn inzending. De legendarische Zodiac Astrographic SST met magic dial op een stalen ladekast met stalen handvatten.

12 likes

Pwoahh wat een gaaf ding zeg.

2 likes

Mijn bijdrage:

12 likes

4 likes

6 likes

Hele sterke inzendingen weer vandaag.

@Cricket33 zweven de wijzers nou over de dial of lijkt nou dat zo?

1 like

Werd ik geroepen?

2 likes

:clap::ok_hand:

2 likes

image

Yep. Zowel de uren en minuten wijzer alsook de seconden red dot :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

8 likes

Je foto gaat niet helemaal lekker @Trevillian, is niet zichtbaar … :wink:

Klik!

2 likes

Metalen. Wat moet je er van maken. Er zijn er zoveel, en toch is het niet makkelijk om er dan ook nog een leuke foto met een horloge van te maken. Bouten en schroeven zijn voor de hand liggend, en dus worden deze, terecht ook, meteen door organisator buiten spel gezet…:grinning:
Een mooie RVS-ankerketting had ik nog liggen, dus daar met alle voorzichtigheid mijn horloge in gedrapeerd, om vervolgens te ontdekken dat @anon53002072EV ook nog een ketting had. Mooie foto overigens. Om mijn werk niet helemaal teniet te laten gaan plaats ik de mijne hier als tweede, dan telt hij dus niet mee.
Wat dan wel? Opeens schoot mij te binnen dat ik nog een klok in de kelder heb met metalen kogels! Passend lijkt me. Afgestoft en op tijd gezet met een bijpassend gekleurd horloge er in. Onderstaand mijn inzending.

En vervolgens de niet meetellende ankerketting;

14 likes

Coole foto’s :+1:t3:

1 like

image hmmz lukt weer niet

Allemaal metaal…

5 likes

Toolwatch

9 likes

Verdorrie, als die @junior zo lang op zich laat wachten word ik een beetje zenuwachtig. Wat ben je allemaal aan het toveren in die studio van je?

2 likes