Scherp.
Ik moest aan al het kwik en andere afvalmetalen denken die schepen lozen en zo in de vissen komt
Ieder zo z’n referentiekader. Ik dacht direct aan eten
Oh spannend jongens, nog een paar uurtjes!
Ik kwam net het halve dorp tegen met karren vol pleepapier en paracetamol. Dus als je zin hebt in Corona, op naar de supermarkt… daar raak je in ieder geval snel besmet. Als je daar even geen zin in hebt, blijf dan lekker binnen en ga foto’s maken van je klokkie mét ‘metalen’. Doe mee! Dat lijkt mij sowieso veel leuker dan die massale gekte over een verfrissend biermerk.
Mooi gesproken, maarehhhh…waar blijft die van jou dan?
Ahum, dus …
Nou, mijn inzending.
Eigenlijk was het idee om ergens aan boord de foto te maken, maar door een zeker virus was dit helaas niet meer mogelijk. Had ik nou maar iets eerder tijd gehad om een foto te maken
@junior
Vergeet vooral mijn uitspraak dat ik het je niet makkelijk ga maken in deze ronde.
Met deze foto gaat het hem niet worden
Helemaal overheen gelezen Leuk verzonnen weer en weer een knappe foto
Wat? Speciaal voor jou een uitgebreide ‘making of’ erbij enzo. Leest ‘ie er overheen, lekker dan.
@TiBrew, het is de schuld van het Coronavirus. Toch?
Tot op heden nog geen inzending met coronadoppen, of desinfecterende middelen.
Whaha. Sorry
Is dit geen houten mijnenveger?
Update 3:
Met nog een paar uur op de klok zitten we nu op een waanzinnig aantal van 37 inzendingen !!!
Iedereen bedankt voor al de inzendingen en gulle donaties .
Om volledig onpartijdig een keuze te maken zijn er door een aantal horloge fanatieke collega’s al een voorselectie gemaakt.
De laatste inzendingen zullen door mijn vrouw worden geselecteerd.
Met of zonder los kogeltje in de kop? Maakt een wereld van verschil.