HF foto wedstrijd #135 : DIEREN

Denken denken denken…maar al mijn ideetjes waren of niet leuk, of totaal niet praktisch/realistisch qua foto.
Dus we scrollen even terug in de geschiedenis, en ik kwam uit op dieren. Vinden we (bijna) allemaal leuk, is ondertussen alweer vijf jaar geleden (nummer 46 en we zitten nu alweer op 135), dus kom maar op met je sjacherijnige kat, je cavia, je nijlpaard, je opgezette oehoe, je beeldje van een olifant, of de knuffelaap van je dochter.
Ik pik wat voorbeelden uit het vorige topic:

De regels zijn als vanouds, maar voor nieuwe leden altijd even vermelden :

• het liefst je eigen horloge, en NIET OM DE POLS (die van je gorilla of geit is geen probleem)
  • bewerkte foto`s zijn prima, zo lang aantoonbaar zelf gemaakt. Geen knip en plakwerk.
  • je eerste foto wordt als inzending gerekend
  • jullie krijgen 12 dagen de tijd, tot zaterdag 14 februari 23.59 uur mag je je foto posten
  • ik bepaal vervolgens wie er naar de eindronde gaan, waarna het echte stemmen mag beginnen
  • de winnaar verzint het nieuwe thema, en mag de volgende wedstrijd organiseren

Succes!

29 likes

Dieren… hmhmhmhmhm. Eens op broeden. :smile:

6 likes

Het is niet volgens de regels, maar ik mag mijn eigen horloge niet aanraken :rofl::rofl:

14 likes

Allemachtig, die kijkt vals zeg :rofl:

1 like

Regel 1: niet om de pols?

1 like

Wel een leuke foto😻

1 like

18 likes

Gelijk even een plaatje geschoten :wink:

Dinky en de Dweller, het zou een leuke titel zijn voor een Suske en Wiske boek.

16 likes

Buiten mededinging?

1 like

Ja, de foto voldoet niet aan de voorwaarden. Maar ik kon jullie dit niet onthouden :rofl:

2 likes

Ik heb geen huisdieren, dus zal even creatief uit de hoek moeten komen. Challenging :wink:

2 likes

Twee katten vechten om 1 maaltje. Ik denk ik leg mijn gele mtp-1302 er even tussen. Ja, hier eten katten dus OP de keuken. Katten zijn de baas, wij zijn slechts personeel.

12 likes

Ik heb een hele grote witte anaconda. Mag dat wel😉?

1 like

Kom maar op, ben zeer benieuwd :slightly_smiling_face:

1 like

Sigh GIFs | Tenor

5 likes

Precies dat :rofl:

1 like

Maar meteen een inzending gemaakt.
Dit topic is te leuk om niet regelmatig mee te doen.

13 likes

:sweat_smile:

1 like

Nou, de regels zeggen dat je horloge niet om je pols mag zitten. Om je anaconda zou zomaar moeten kunnen. Als die een omtrek van pakweg 17cm heeft tenminste.

1 like

Ook al draagt deze Aap geen gouden ring,

Horloges zijn toch meer zijn ding…

15 likes