HF foto wedstrijd 78: Verlies

Morning after :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Te laat…. Maar ik plaats mezelf buiten competitie daar het idee voor de foto niet van mezelf komt

26 likes

Dat is rotzooi. Je kunt beter paardrijden

1 like

Mijn definitie van verlies…

27 likes

Wat een prachtige band. (Bij een minstens zo mooie Globemaster)

1 like

Damn @Eddie en @Winkje :confounded: Hopelijk is het niet een typisch horloge-hobby gevolg na langere tijd want anders ga ik wel postzegels verzamelen oid…

2 likes

Daar kun je jezelf anders ook lelijk mee in je vingers snijden.
Om over je tong nog maar te zwijgen. :wink:

1 like

Verlies van ons groene gras

35 likes

Behoeft geen uitleg…

27 likes

Het horloge van mijn vader op de foto van mijn vader. Hij is vorig jaar overleden.

31 likes

Het is een crosspost met ‘welke vintage draag je vandaag’, maar ik vond dat deze ook hier wel in het thema paste.

‘Verlies van Polshaar’

33 likes

Maar niet vandaag :grin:

1 like

Het verlies van energie en de indicatie van de power reserve natuurlijk!

12 likes

Oké, dit was eigenlijk als grap bedoeld, maar ik zit wel voor het eerst in 10+ jaar terug op tram 7.

22 likes

Verlies van functie

16 likes

Verlies van ons hondje “Happy”. (10 augustus, 2 jaar geleden nu, vandaar de datum)

27 likes

Gewicht verliezen door chocola te eten in de ochtend schijnt een ding te zijn… Wat mij betreft nogal in twijfel te trekken en gelukkig ook niet nodig. Dus ik verlies mijzelf nog even heerlijk in dit horloge, te samen met een glaasje verlies ik de tijd uit het oog. :ok_hand::kissing_smiling_eyes::wine_glass:

10 likes

Afslagje bij file gepakt over de vluchtstrook?

Zo streng in NL? Hier al paar keer kwijt geweest maar nooit meer dan 30 dagen… :see_no_evil:

1 like

In Zuid Europa is dat allemaal anders. :partying_face:

2 likes