Kom er net uit.
Verschil moet er zijn.
Zondag fotodag, mensen. Nog 60 uur om in te zenden!
Maar wel authentiek Vincent!
Ja hoor, daar is de winnaar.
Dus een foto met een gedichtje en een horloge is de winnaar ? Had ik dat geweten op voorhand ? Ik zou denken dat poezie veel verteld over de foto zonder zelfs dat er een tekst bij is…
zou je gewoon maar niet meer meedoen ?
just saying
Tictak double barrel is geen match met tissot
Pontiac
Ik heb nog geen stemtopic gezien.
Dus waar je die wijsheid vandaan haalt is mij een raadsel.
Ach, soms schiet poëzie ook een beetje naast het doel
Een Tissot tikt tenminste nog altijd raak
was een antwoord op eddie ?
FTFY
Haha, smaken verschillen
Ik vond het gewoon leuk om eens wat anders te proberen. Een beetje poëzie mag best buiten de lijntjes tikken toch ?
Ja, dat is het probleem ook niet.
Het feit dat je overal commentaar op hebt (zoals na het niet selecteren van je plaatje) komt een beetje…over.
Niemand verplicht je om mee te doen. Maar dat is misschien na een paar weken hier nog wat onduidelijk.
Ah man geen stress hoor, ik bedoel het allmaal wat luchting. Vind het gewoon leuk om wat mee te kletsen, maakt zo’n wedstrijdje toch wat gezelliger ??.
Zal het nu verder gewoon laten lopen.
Ach man… prima joh. Heb alleen geen zin die onzin te lezen.
.
.
ff zoeken… negeerknop… daar is tie
.
.
.yep… gefikst
Iedereen heeft een little comment so what!
goed gelijkend is niet stom
Het komt nu over als gezeur over het proces. Vingerwijzen. Dat maakt het minder gezellig, dus luchtig is het allerminst. Terwijl dit soort foto topics doorgaans het leukste zijn.
Soms hoop je als fotograaf dat hetgeen jezelf ziet en doet gewaardeerd wordt. De één neemt een snapshot en wint. De ander haalt zijn halve zolder overhoop en wacht 9 dagen op het juiste licht tijdens golden hour, voor dat ene shot. Het is net als in de amateursport; je kunt heel fanatiek meedoen om te winnen, maar de prijs is geen gevecht waard, het gaat om het meedoen.