Hoelang ben je hier mee bezig geweest?
Lekker man
Vijf minuten met de foto’s, tien minuten om ChatGPT te laten snappen in welke volgorde de collage moest.
Uiteindelijk bracht een genummerd contact sheet (stom dat ik daar niet meteen aan dacht) uitkomst.
Volgende keer gewoon weer ouderwets met Paintbrush.
Digibeet ben je ook
Ehm
Dat
Maar wel heel leuk resultaat. Die losgemaakte i is dubbel tof.
Leuk bedacht.
Het is al een tijdje geen 1995 meer.

Maar wel heel leuk resultaat. Die losgemaakte i is dubbel tof.

Leuk bedacht.
Grazie.
Stilte na de jacht, het uurwerk tikt zacht,
Herinnert aan de vlucht, de laatste pracht
De Hulzen zwijgen, koper koud op metaal,
Waar fazantenvleugel ooit de blauwe lucht doorkliefde.
De wijzer volgt de schaduw van’t verdwenen verhaal,
en de pluim op de loop, een herinnering die bleef.
Hoerop inhakend, een ander stukje poëzie.
Eigen tekst?
Schitterend!
Interessant dat je die kant ziet. Mijn bedoeling was om de diepte en de rust te vangen na een moment van actie, waarbij het horloge de tijd markeert die zowel voor mens als dier verstrijkt, zonder een morele boodschap.
Hier een nieuw stukje poezië die ook bij het tafereel past :
De jacht volbracht, de hartslag vindt haar rust, Een oud horloge wijst de stille tijd aan. Op de kolf, een pluim, door de wind gekust, Een teken van eerbied, waar herinneringen staan.
Kom op, fotografen. Er is nog tijd tot dinsdagavond om een heerlijk poëtische foto in te zenden!

Vooralsnog moet ik je een foto schuldig blijven.
Dat zet je binnenkort recht. Ja toch?
En hoe zit het met de usual suspects - @Bro @GiveMeYourDough, @Oni, de andere meervoudige winnaars - ik zie ruimte voor nog een pak foto’s in de poll.
@Oni is een luie hond, maar ik zal eens kijken of ik zin heb de camera af te stoffen de komende dagen.
Ja! Ik heb morgen even tijd, alleen nu nog een idee .
Ik heb ooit eens een 10 gehaald bij nederlands op de hbs. Toen was het thema poëzie. Ik schreef een, dacht ik, ‘onzin’ gedicht over “het elastiekje”. Want ik had niks met het onderwerp.
Ik heb me weer rot gezocht naar dat altijd bewaarde schrift. Samen met een Omega uit 1971 was dat zeer authentiek geweest.

Is dit een platenhoes
Net bij vrijdag plaatjesdag geplaatst.
Alleen heet het album Octoberon. Het horloge dekt een gedeelte van de naam af.
Dus met bovestaand clipje heeft het nix te maken.
Je bent goed wakker Dan.

Je bent goed wakker Dan.
nu niet meer hoor, wil naar bed