HF Fotochallenge #29 - Thema: OUTDOOR

Buitenleven. Dat riekt als snel naar één of andere herfst- of winterfair in de tuinen van Kasteel De Haar. In een krampachtige poging om het nog een enigszins hip cachet mee te geven, luidt het thema voor de HF Fotochallenge #29:

OUTDOOR

Kiek je Explorer in de eeuwige sneeuw op de Everest of je Doxa om de staart van één of ander gedrocht in de Marianentrog. Is je dat allemaal te omslachtig of zie je dat vanwege corona toch niet helemaal zitten; je horloge in de knakenbak bij de Bever smijten kan ook. Of leg je horloge bij je buitenkeuken, outdoor-uitrusting, voor @anon50762135:gear, kampeerspullen, verrekijker, fiets-, wandel- of ski-uitrusting of – afhankelijk van leeftijd en Trittsicherheit – wandelstokken. Al dan niet in actie.

Ga juist in deze tijd eens met je pipse HF-bekkie de deur uit voor het perfecte plaatje en laat je creativiteit zien. Succes allemaal!

Het staat je dus helemaal vrij hoe je dit thema aanvliegt, maar wel met inachtneming van de inmiddels welbekende regels:

De spelregels

  • Er moet een horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • IK HERHAAL! Géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week (ruim) om foto’s te maken & in te dienen. De sluitingsdatum van de inzendingen is zaterdag 7 november om 18:00 uur. Daarna zal er een topic worden geopend waar de foto’s met een poll in komen te staan met 2 dagen stemtijd.
  • Er wordt een voorselectie van max. 19 beste foto’s gemaakt, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft.
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jezelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere foto’s wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En… je moet ook het nieuwe topic openen en het thema verzinnen.
  • En tot slot: géén wristshot.

Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet. Maak je meer kans.

Hou het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar in deze editie doen we er niks meer mee. Het is zoals het is: Game on!

Winnaars vorige edities:
1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5 Warmte: junior
6 Stof: Watchlover7
7 Muziek: junior
8 Keukenapparatuur: LastGentlemen
9 Metalen: GiveMeYourDough
10 Lente: TiBrew
11 Glas: Denvro
12 Koffie: meisink
13 Borden: TiBrew
14 Veiligheid: dwarrel
15 Kapot en Stuk: GiveMeYourDough
16 Architectuur: WPS
17 Planes, Trains & Automobiles: mozaiek
18 Klussen en Sleutelen: junior
19 Badkamer: Koppie
20 Groenten & Fruit: ABCSteed
21 Zomervakantie/Staycation: HansT
22 Jouw horloge en de Zon: Stephannl
23 Oud hout: Henk2404
24 Culinair: koekoek
25 Japan: Candide
26: Toys for Boys: koekoek
27. Retro: 457078
28. Contrast: GustavM

25 likes

nou snel allemaal, voordat er een lockdown komt komende week, anders worden het creatieve tuinfoto’s

1 like

Ik verwacht de meeste inzendingen pas vanaf donderdag

16 likes

Zoals een groot spreker ooit zei: Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding.

9 likes

ik snap die cijfers nooit. 70% regen, is dat 70% kans op regen? zo ja, hoeveel dan? of is dat 70% van de dag regen? of is de regenmeter in de tuin voor 70% gevuld?

3 likes

Bedankt voor dit compliment. On topic: gaaf thema!

3 likes


Mijn inzending!

8 likes

Ik dacht altijd dat 70 procent van de iPhonegebruikers dan regen krijgt.

7 likes

als je woorden als Trittsicherheit met dit soort la sportiva C schoenen weet te combineren…C1, 2 oid gedaan en huttentochten gelopen?

gaaf onderwerp:)

1 like

Hoppa.

9 likes

Vet thema, niet dat ik nu speciaal naar buiten ga maar wellicht ga ik er wat mee doen

Zekers, maar een waterbestendige camera zal bij veel HF’ers geen vanzelfsprekendheid zijn…:wink:

However, wél een leuk thema weer. :slightly_smiling_face:

@anon50762135 heb €100 euro naar je overgemaakt om DE FOTO voor me schieten.

1 like

die zit nu als een malle door z’n archief te bladeren, hij heeft namelijk geen horloges meer

2 likes

Ow crap, heeft ie z’n tarief weer verhoogd? Graaier is het ook.

1 like

Leuk en breed thema, ik heb er zin in. Ga een mooie stek zoeken om me :watch: te showen

Hij noemde het mats prijsje :woozy_face:.

1 like

sixmud

10 likes

Tof en uitdagend thema :ok_hand: gaan we mee aan de slag

1 like

9 likes