Geeft niet. Waar is je inzending?
Ik sie de son in de sea sakken…
Oooh nostalgie, zo’n Zenit was mn eerste camera waar ik mee heb leren fotograferen. Wat een geduld moest je toen nog hebben (de lichtmeting is wat omslachtig)!
Anyway wegens gebrek aan goede apparatuur, hier een iPhone 8 foto:
Lekker zeg.
Dan ligt het aan de handgave
Ik ben nog niet achter de toegevoegde waarde bij mij One+. Macro is relatief lage resolutie en in kwaliteit vrij belabberd. Als je een foto in “tele” modus neemt en flink cropt kom je bijna op hetzelfde uit.
Überhaupt is het aardig te zien dat met bij zulke macro foto’s wat cameras en telefoons betreft het kaf wel van het koren wordt gescheiden.
Beste lukt me nog in portred modus en met genoeg licht tegen de ruis
En een klein opzet lensje helpt ook wel immens.
Niet dat er te weinig inzendingen zijn, maar vanavond sluit de challenge.
De suggestie was om meerdere polls te maken. We kunnen het dan als volgt doen. Drie polls van 19 foto’s. Na 1 dag maak ik van de 3 winnaars van elke poll opnieuw een poll (9 foto’s) en daar komt vervolgens de winnaar uit.
-
- Goed idee
-
- Nee gewoon 1 poll van 19 foto’s zoals altijd
0 stemmers
Nix suggesties.
Nix pol.
Jij bent de baas.
Toon leiderschap.
Waarom enkel 3 per pool ? waarom niet de 5 eerste voor een laatste pool van 15 ??
Gewoon zoals altijd de in jouw ogen beste 19 foto’s selecteren.
Er is veel animo geweest, dus het is leuk als er meer keuze zou kunnen zijn. Net als een kwart, halve en finale haha. Dus in die zin ben ik wel voor meerdere polls. Maar het kan het inderdaad ook wat meer onoverzichtelijk maken.
Doe wat het makkelijkst is en moge de beste winnen!
Goed idee!!! Zeker gezien het aantal fraaie inzendingen, maar ook omdat het weer eens een andere manier is van tot “de winnaar” komen.
Ik heb het toch bij de oude methode gelaten. Stemmon!