HF fotochallenge #92 - Macro

Foto van een paar weken geleden. Die Citizen heeft een perpetual calendar en doet +/-5 seconden per jaar. Die staat nooit verkeerd. Nooit? Nooit.

Natuurlijk licht, bij een raam, ik vind het niet erg om in de foto te zien waar het licht vandaan komt. Dat is dus gewoon een keuze, net als de enorme J.J. Abrams lens flare op de GO foto van @Bro.

Ik heb begrip voor het feit dat jij het wilt weten zolang jij begrip hebt voor het feit dat ik het niet zeg. :rofl:

Ssssshhhhht… Niet over doorpraten, want als ik je moet vertellen waarom ik in-camera niet dichterbij kom krijgt @David_Gee plotseling namen en rugnummers van camera’s en lenzen. :slight_smile:

Maar je kunt een cropje sla krijgen.

9 likes

Probeersel.

25 likes

@Ojjz knal er ff een macro van jouw citizen in :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb ervaring met ouderwetse Nikon F1 spiegelreflex, ietsje modernere digitale spiegelreflex, maar daarvan geen High-End dingen. Nu alleen nog de Smartphone… je kunt niet alle hobby’s blijven hebben…

5034129

1 like

18WN

Skere Sony A6000 camera met een plastic fantastic Sony 30mm macro lensje. Vandaar niet dichterbij kunnen komen, ik zit met die brandpuntsafstand al bijna op het glas.

Misschien toch te diep ingezoomd :thinking:

8 likes

Wij kunnen elkaar de hand geven. Maar ik ben meer skeer want ik heb een handvol ouderwetse Canon lenzen erbij :wink:

1 like

iPhone 3S met een opzetstukje van Aliexpress.

34 likes

Let op de patina en de pie pan dial van mijn 57 jaar oude Constellation.

afbeelding

14 likes

Als ik weer thuis ben dan zal ik eens een poging wagen!

1 like

Heel mooi!

1 like

Hier de ā€˜vergissing’ van Omega… :wink:

16 likes

Sorry, wat? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hier inderdaad ook een iphone 14 pro gebruikt. Heb geen macro lens voor mijn spiegelreflex. Maar ik verbaas me erover wat de huidige telefooncamera’s kunnen produceren.

1 like

Gaan jullie een wedstrijdje skeer pissen?

1 like

2 likes

Moeilijk te zeggen bij dit topic, maar ik denk een wristshot?

1 like

27 likes

Een arm en een mouw. :100:

2 likes