Foto van een paar weken geleden. Die Citizen heeft een perpetual calendar en doet +/-5 seconden per jaar. Die staat nooit verkeerd. Nooit? Nooit.
Natuurlijk licht, bij een raam, ik vind het niet erg om in de foto te zien waar het licht vandaan komt. Dat is dus gewoon een keuze, net als de enorme J.J. Abrams lens flare op de GO foto van @Bro.
Ik heb begrip voor het feit dat jij het wilt weten zolang jij begrip hebt voor het feit dat ik het niet zeg.
Ssssshhhhht⦠Niet over doorpraten, want als ik je moet vertellen waarom ik in-camera niet dichterbij kom krijgt @David_Gee plotseling namen en rugnummers van cameraās en lenzen.
Heb ervaring met ouderwetse Nikon F1 spiegelreflex, ietsje modernere digitale spiegelreflex, maar daarvan geen High-End dingen. Nu alleen nog de Smartphone⦠je kunt niet alle hobbyās blijven hebbenā¦
Skere Sony A6000 camera met een plastic fantastic Sony 30mm macro lensje. Vandaar niet dichterbij kunnen komen, ik zit met die brandpuntsafstand al bijna op het glas.
Hier inderdaad ook een iphone 14 pro gebruikt. Heb geen macro lens voor mijn spiegelreflex. Maar ik verbaas me erover wat de huidige telefooncameraās kunnen produceren.