HF fotochallenge #92 - Macro

Seiko 7A38-702A (ca. 1985).

18 likes

Stiekem vind ik het ook wel leuk als er bij de foto’s wordt genoemd met wat voor speelgoed de foto’s zijn gemaakt. Nerdy - I know, maar ik verwacht hier wel begrip daarvoor :grimacing:

6 likes

Ik denk dat je met iPhone in de meeste gevallen wel juist zit

2 likes

Inderdaad. Met zo’n glazen knijpertje van de Action over de lens.

3 likes

Ik heb helaas geen macro lenzen voor de camera, dus bij deze foto heb ik de iPhone 13 Pro gebruikt.

1 like

6 likes

en bewijs maar eens dat het geen wristshot is

28 likes

Tja, ik denk graag dat je GSM shots er wel tussenuit vist als je goed kijkt, maar je kan nog wel eens verrast worden

1 like

1 like

Verdorie. Ik dacht een paar dagen geleden: ik moet eigenlijk eens meedoen met dat fototopic. Kom je aanzetten met “Macro”

Alsof ik daarin een schijn van kans maak met al die macroprofessionals hier op het forum :sob:

Ik ga toch maar eens een poging doen

5 likes

46 jaar oude ‘Helmet’ van dichtbij gezien, dan valt de patina pas op.

Grappig ook dat er een minuscuul luchtbelletje in het glas zit, was mij nog niet eerder opgevallen. Even uitkijken met de zon… :fire::sunny:

12 likes

Beste stuurlui staat aan wal, ik zou gewoon een poging wagen.

1 like

Ja ik ga aan de slag met mn beste macrolens. Over 3 weken als de foto’s ontwikkelt zijn kom ik terug!

24 likes

:joy::+1:

1 like

27 likes

Verdorie dit was mn backup plan!

1 like

Een leuk, maar lastig onderwerp als je geen goede apparatuur hebt. Genomen met een iPhone 13 Pro Max:

4 likes

De eerste is m’n inzending, de tweede is gewoon omdat hij geinig is in dit topic.

It’s hard to be green.

De handcrank-ex.

De tweede is de betere foto, in mijn beleving, maar ik wil dan ook zeker niet winnen. :slight_smile:

37 likes

Wel 2 aanmerkingen reflectie linksboven en de datum verkeerd! Oude foto? Of gewoon te lui?

Edit, tijd ook verkeerd natuurlijk…

Maak even een meer closeup macro foto van dat kunstgrasveld en het Citizen logo. Dan maak je een goede kans. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes