Benadeelt last-minute inzendingen.
Gewoon diegene die je leukst vindt. “Because I said so” is een perfect valabele uitleg.
Benadeelt last-minute inzendingen.
Gewoon diegene die je leukst vindt. “Because I said so” is een perfect valabele uitleg.
Naar likes kijken werkt niet als de laatste foto’s pas op 't laatste moment zijn geplaatst.
Nee hoor, @Apeks neemt er gewoon 2 weekjes de tijd ervoor. Dus kan er nog genoeg geliked worden op de last-minute inzendingen.
Ben blij dat ik niet die keus hoeft te maken, pfff zoveel mooie foto’s
Wristshot 🙅
Had je toch op zijn minst een post-zuipfoto met Jackson Pollock stijl kotsspetters over het horloge kunnen maken. Artsy, zwartwit, veel bokeh.
Tja u bent in overtreding: wristshot maar goed, gezien uw hobby hebben wij daar enig begrip voor
Geen idee maar vermoedelijk eentje met aandelen bij La Baleine en Verstegen
Trieste opmerking. Als je met ziektes gaat strooien, dan heb je echt boter op je hoofd.
Ik was helaas toch al te laat
En een week voor de poll.
Je kunt ook overdrijven he. Volgens mij ben je gewoon een standaarddrinker.
Gaaf! Ik ben er nog op zoek naar eentje. Straatfotografie (zoals die gr?) Mensen/gezichten en buitensport (landschap) bij voorkeur verpakt in een zo lichtgewicht en bomproof mogelijke combinatie. Mag ik je om een suggestie vragen? Budget is tot €1500 oid
Laten we maar even per PB verder praten. Dan help ik je wel even op weg.
Blufkikker koopt alleen maar camera’s waar hij een beetje papi chulo mee kan doen bij z’n hipster vriendjes. En na een maand gaan die weer op Marktplaats voor een habbekrats. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, tenzij je ook wilt urbexen op de zolder van z’n moeder, of stiekem mensen wilt fotograferen vanaf een terras.
Duurt niet lang meer, heb de beste man een voorbeeld poll gestuurd.
Wel goed verpakt hoop ik anders blijft de bezorger thuis met hooikoorts
Ik merk het al, jij bent munkel nooit om 10 uur 's-morgens tegengekomen. Tot die tijd idd standaarddrinker, daarna een keiharde zuiperd. Daarom als je van hem een horloge wil kopen, alttijd in de avond doen. Krijg je het voor de helft van de prijs
Hier is ie dan
Het stem maar raak topic. Succes