Heb je mijn Spotify accounthistoriek gehacket ofzo?
Pff, blijft toch een plaatje. Misschien ooit toch eens werk van maken.
Omdat ik niet achter wilde blijven met foto’s van horloges in en rondom eten toch nog ff wat gemaakt, ook al is de wedstrijd al gesloten voor inzendingen.
Zie het als een deelname voor spek en bonen
Ziet er goed uit. Welke Parkinson patiënt heeft hier peper en zout gestrooid?
Alles met minder dan 20 likes uitsluiten, hou je vanzelf een short list over
Benadeelt last-minute inzendingen.
Gewoon diegene die je leukst vindt. “Because I said so” is een perfect valabele uitleg.
Naar likes kijken werkt niet als de laatste foto’s pas op 't laatste moment zijn geplaatst.
Nee hoor, @Apeks neemt er gewoon 2 weekjes de tijd ervoor. Dus kan er nog genoeg geliked worden op de last-minute inzendingen.
Ben blij dat ik niet die keus hoeft te maken, pfff zoveel mooie foto’s
Wristshot 🙅
Had je toch op zijn minst een post-zuipfoto met Jackson Pollock stijl kotsspetters over het horloge kunnen maken. Artsy, zwartwit, veel bokeh.
Tja u bent in overtreding: wristshot maar goed, gezien uw hobby hebben wij daar enig begrip voor
Geen idee maar vermoedelijk eentje met aandelen bij La Baleine en Verstegen
Trieste opmerking. Als je met ziektes gaat strooien, dan heb je echt boter op je hoofd.
Ik was helaas toch al te laat
En een week voor de poll.
Je kunt ook overdrijven he. Volgens mij ben je gewoon een standaarddrinker.
Gaaf! Ik ben er nog op zoek naar eentje. Straatfotografie (zoals die gr?) Mensen/gezichten en buitensport (landschap) bij voorkeur verpakt in een zo lichtgewicht en bomproof mogelijke combinatie. Mag ik je om een suggestie vragen? Budget is tot €1500 oid
Laten we maar even per PB verder praten. Dan help ik je wel even op weg.
Blufkikker koopt alleen maar camera’s waar hij een beetje papi chulo mee kan doen bij z’n hipster vriendjes. En na een maand gaan die weer op Marktplaats voor een habbekrats. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, tenzij je ook wilt urbexen op de zolder van z’n moeder, of stiekem mensen wilt fotograferen vanaf een terras.