HF Fotochallenge # 93, Thema Hobby’s

Complimenten, mooie foto

2 likes

Nice! And I know the feeling :sweat_smile:

Wat heb je allemaal staan?

12 likes

Ik heb wel een aantal analoge synths gehad, maar weer weggedaan. Ik heb nu enkel de Push met Ableton en paar betaalde VST’s. De VST’s zijn echt fantastisch tegenwoordig (oa Native Instruments).

1 like

Goed gelukt!

1 like

Cool, VST’s zijn inderdaad bizar goed tegenwoordig. Heb zelf o.a. Serum, VPS Avenger, Massive, Massive X, en nog wat minder bekende. Qua hardware een Maschine MK3, komplete kontrol A49 als midi keyboard en een Roland Jupiter X als digitale/analoge synth. Maar voor de prijs van die jupiter kan je eerlijk gezegd beter een berg VST’s kopen.
Afgelopen jaar weinig bijgekocht, budget gaat tegenwoordig naar horloges :innocent:
Te veel hobby’s, te weinig tijd. Horloges nemen gelukkig weinig tijd in beslag.

2 likes

Ook nog maar even een plaatje gemaakt, want het is toch altijd leuk om mee te doen.

Opgegroeid met Pokémon en nog altijd fan van de games, anime en prullaria.

18 likes

:+1:

1 like

Tada!

21 likes

Goffedomme. Mijn Vlaamse stem heb je. :ok_hand:

3 likes

Smull0n. :drooling_face:

1 like

3 Hobby’s komen bij elkaar, fotografie, koken en horloges.

8 likes

Oliebollen?

2 likes

Gvd, ik ging vol au vent bestellen deze avond, maar nu twijfel ik weer 🤦

3 likes

Bijna.
Gehaktballen met Zuid Afrikaanse kruiden. :yum:

2 likes

Hmmmm

2 likes

Net op tijd.

IWC Ingenieur op een Flying-V. Heavy Metal baby.

Niet nabewerkt trouwens, er zat gewoon weinig kleur in.

27 likes

Lekker hoor! Heel mooi, ook omdat het van zichzelf al bijna zwart-wit is :ok_hand:t2:

1 like

En we zijn gesloten :slightly_smiling_face:
Bedankt voor alle inzendingen. Ik zal de komende dagen proberen de poll te maken.
Moet ff kijken hoe ik dit moet doen. Tips & tricks zijn welkom in PM :nerd_face:

9 likes

Die fase hebben we allemaal gehad. Gaat vanzelf over. :laughing: :guitar::zap:

1 like

Dat klopt, daarna komt Black Metal, en Death Metal, en Metalcore, en uiteindelijk komen we weer terug bij Iron Maiden en is het cirkeltje weer rond.

5 likes