HF Fotochallenge # 93, Thema Hobby’s

25 likes

Is dat wel jouw hengel? Deze is rechtstandig afgesneden.

4 likes

Ze hebben de boel beflikkerd daarmee.

2 likes

100% mijn eigen klassieke visgerei van zeker drie decennia oud

1 like

7 likes

downloadfile

4 likes

Ga je ook nog iets normaals insturen? Vanavond even je horloge in je Big Mac frotten ofzo? Net doen alsof je van fotograferen houdt en dan met een iPhone kiekje komen aanzetten is natuurlijk onder de maat, maat.

2 likes

Making of van een foto die niet goed genoeg was qua resultaat. :rofl:

Ik zal morgen eens een poging wagen. Is er een voorkeur qua welke hobby ik in beeld breng jongens?

• Craft beer
  • Denim
  • Fotografie
  • Vlaamse stoof

0 stemmers

3 likes

Mijn stem is 100% uitgebracht om je TH in een pan stoofvlees te zien liggen

3 likes

afbeelding

8 likes

Met stoof en bier als hobby is het dan niet lastig om denim in de juiste maat te vinden?

3 likes

W38 is meestal wel beschikbaar hoor. :partying_face:

2 likes

Door deze challenge ben ik er eindelijk achter gekomen…

…ik heb niet echt een hobby!

:thinking:

1 like

Dan snap ik dat het je hobby is. Met 2 broeken heb je dan net zoveel denim in huis als iemand met een kast vol broeken in een normale maat.

3 likes

Wat grappig: USA en de andere hobby is (o.a.) Russische horloges.

2 likes

Garden-sniping :blush:

13 likes

Bijzonder he?
Zo doe ik dat Arend. :blush:

Maar serieus, ja dat heeft verschillende redenen. Rusland was dat geheimzinnige fascinerende land met dat communisme.waar we op school al een thema week van kregen. Nog altijd die oude propaganda boekjes van de ambassade bewaard. En die horloges zijn interessant, vaak mechanisch en makkelijk te verzamelen.

De USA en Canada zijn de landen waar ik aantal keren ben geweest. Fantastische natuur en heel veel ruimte. Ook wilde mijn ouders daar ooit emigreren. En ik had later ook die plannen. En woont er een redelijk deel van mijn familie.

5 likes

Een van mijn hobby’s (buiten fotografie) is muziek productie. Ik liep wel even te puzzelen hoe ik dat nou mooi in beeld kon brengen. Aangezien de midi controllers zeer weinig licht produceren. :kissing_heart:

36 likes

Goed gelukt! Heel mooi!

1 like

Prachtige foto!

2 likes