Ooo hij mocht niet om de pols.
Dat is jammer. Vond hem wel passend
Zit een op die site te gluren. Mooi werk
Hahaha niet je grootste hobby, heb je ook nog een tandem-asser dan
Ik mag, kan geen foto’s maken van mijn hobby. Dit door alle regels tegenwoordig
Ook heel mooi werk!
Spannend wat voor geluid er straks uit komt!
Leuk hoor!
Hè wat jammer
Gave foto!
Ik zal binnenkort een soortgelijke foto maken vanaf een ander platform.
Ik heb een Sputnik uit de jaren 50 op de salontafel staan, wel iets anders een barometer . Daar had ik wel een foto van kunnen maken, maar ja 1 foto telt maar mee he
Tof! Ben laatst voor het eerst mee geweest met een vriend. Vond het zo leuk dat ik direct een excuus vond om deze DW5600 te kopen voor de volgende keer
Ik zie er 3 als ik goed kijk
Gelukkig niet herkenbaar
link naar dit topic? ik loer ook wel graag naar leuke auto’s

Heb best veel hobby’s maar deze 2 zijn momenteel toch favoriet
Ha, ik zeg verder niets . Maar Tom morgen wel naar videoland kijken, Glory 86

dat fotografie niet mijn hobby is
De mijne wel. Niet horlogefotografie, maar toch. Of toch wel?
Het begon ooit met een Nikon Coolpix P300
waar ik wat kiekjes van horloges mee maakte. Vervolgens werd ik door @malus65 meegesleurd in het konijnenhol dat fotografie heet. Inmiddels ben ik er behoorlijk veel mee bezig en maak een keer of 5 per jaar een dedicated tripje naar fotogenieke steden als Lissabon, Porto, Wenen of Budapest om te gaan fotograferen (straatfotografie, documentaire fotografie).
Enfin. Van horlogefotografie en/of HF Fotochallenge fotografie heb ik nog altijd weinig kaas gegeten, maar geinig is het natuurlijk wel.
Oh ja. HF is een gear channel. Het huidige arsenaal:
Als je er wat lol in krijgt gaat het net zo hard als bij horloges, maar dan zonder de (als je de juiste horlogemerken pakt) stabiele restwaarde.
Er zijn hier soms prachtige foto’s te zien. Veel beter dan de publiciteits foto’s van de fabrikanten