HF fotochallenge: show je SKX in de supermarkt

Als eerbetoon aan ons aller @HanDavinci die zijn leven heeft gewijd aan het versupermarkten van horloges, en omdat ik morgen mijn SKX aan mijn goede vriend @Fate_Amenable_To_Change overdraag, nodig ik jullie bij deze graag uit voor een heuse HF fotochallenge, namelijk show je SKX in de supermarkt

De reden dat alleen SKX’en zijn toegestaan is vrij simpel: ten eerste is het typisch @HanDavinci (toch een goeroe hier) horloge, ten tweede is het een horloge dat qua aanschafprijs prima zou passen in een supermarktschap. Onderaan welteverstaan, tussen de huismerk hondenbrokken die zelfs het kalf van @SwedishChef zou laten staan en de armetierige vuilniszakken die al scheuren als je er een leeg bakje Johma salade in stopt.

Foto’s van Rolexen, Omega’s en ander elitair spul tussen sinaasappels en maandverband worden gewaardeerd, edoch dingen niet mee naar de niet nader te noemen prijzen.

Ik realiseer me dat het een beetje een flauw tijdstip is om deze challenge te starten, omdat het merendeel van jullie morgen met moeder de vrouw en het kroost naar de supermarkt moet om met de spatlappen aan de grond (en dus een foto van een SKX in de supermarkt) huiswaarts keren. Tenzij je nu - je hebt nog even - in de auto of op de fiets springt om het te fiksen.

Mijn bijdrage is de SKX 007 met 171 wijzerplaat & vlak saffierglas op Miros bond NATO. Bij de Aldi uiteraard. En omdat ik er - om met @tompj te spreken - enige zelfreflectie in heb verstopt, vertoeft de SKX zich al poserend bij een collectie balletjes gehakt.

28 likes

Het beest weet wat goed voor hem is.

@HanDavinci Maak eens voort met die SKX, anders mag ik niet meedoen.

3 likes

Ik ga morgen naar een AH pick-up point, mag dat ook?

1 like

Is dat hippe taal voor tippelzone?

10 likes

zolang er boodschappen op de foto staat is het goed, een kiekje met het kassameisje is niet voldoende Rob, ik ken jou een beetje, ouwe snoepwolf :wink:

1 like

Sssst, weet mn vriendin niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Op het internet is je geheim veilig. :thumbsup:

2 likes

:thinking:

2 likes

Nog even geduld :pray:t2:

1 like

waar heb je het in vredesnaam besteld?

Kon nog net voor sluitingstijd👍

20 likes

maak dat de kat wijs, we weten allemaal dat jij in een gedeelte van Nederland woont waar de supermarkt gewoon om 17.30 uur de deurtjes sluit :wink:

je kunt natuurlijk wel morgen de SRV wagen opwachten met de SKX om de pols

of de schillenboer, met paard en wagen, dat telt ook :sunglasses:

8 likes

Schiermonnikoog?

1 like

Eglobal :wink:

1 like

ah, drie weken wachten en geen doosje voor 15 euro korting? :joy:

1 like

De SRV wagen! De melkboer schijnt mijn vader te zijn…aldus mijn moeder…

5 likes

jij woont daar ook vlakbij dus jij moet het weten :upside_down:

€155,- waar vind jij een SKX op staal voor €170 dan?

En goed eind in de richting👍

hmm oke 25 euro dan

W2Day doet 179 euro toch?