HF fotowedstrijd #34: eten en drinken

25 likes

ik weet niet of Photofunia plaatjes worden goedgekeurd

1 like

Ik doe niet mee voor de hoofdprijs dus boeit niet… :wink:

En ga echt niet zelf brood roosteren… dus.

2 likes

we horen wel wat 42069 zegt, nog niet zoveel inzendingen tot nu toe in ieder geval

Ik wacht op de aardappelschotel met verdroogde kip :+1::joy:

1 like

Wonderen der zee :joy::+1:

9 likes

gefrituurde punani? wat is er met de kip gebeurd?

1 like

Ik doe nooit meer mee. :joy:

1x meegedaan, geen 1 iemand die het de moeite waard vond. Niet 1. Smaken verschillen, ok, maar als je echt werkelijk niemand vind die stemt. Ja, dan moet ik het laten.

doe je alleen mee voor de digitale likes?

1 like

Nee, maar 1tje zou ik wel waarderen. Dan weet ik iig of ik een foto kan schieten.

1 like

Even wat anders, … want je bent zo lekker druk in dit topic: Waar blijft jouw inzending? :wink:

welke foto was het? misschien heb je wat aan opbouwende kritiek, leer je van, maak je in de toekomst betere foto’s van

ik wacht even om te zien waar de rest mee aankomt, ondertussen houd ik het topic levend, want de ts heb ik al even niet meer gezien

@Jotun : Geen idee meer welke het was. Zo belangrijk was het nu ook weer niet.

Het was even zoeken maar ik heb hem gevonden:

Aangezien er zo weinig inzendingen zijn in dit hergebruikte thema, kunnen we die foto van @Teaselightning best even bespreken. :wink:

2 likes

Oh wauw :joy::joy::joy::joy:

Die was ECHT slecht. Kanonne.

1 like

Nul likes met een dure Rolex op de foto. Dat is echt nog nooit eerder vertoond denk ik. :joy:

3 likes

Alleen in Amsterdam!

1 like

het idee is leuk, maar de uitvoering is niet best, net als met alles geldt: hoe meer tijd je erin steekt, hoe beter het eindresultaat, niet meteen beginnen met schieten, de compositie en de hoek hadden anders gekunt, even spelen met verschillende composities, werk met lijnen en diepte in je foto, gulden snede, vlakken, dat soort shit

2 likes

downloadfile

1 like

Heren, doe anders even de slowchat in dagbrakers ofzo. Anders kunnen we dit topic wel gelijk laten sluiten. Dat zou echt wel zonde zijn, voor een fotowedstrijd die best al wel een tijdje leuk loopt. Dus:

KOM OP MET DIE INZENDINGEN MENSEN!! :camera_flash:

tenor

Zorg ervoor dat @Oni echt iets te kiezen heeft, bij zijn voorselectie. Tot nu toe nog maar 4 geldige inzendingen. Een diepterecord na drie dagen! :sunglasses:

2 likes