HF fotowedstrijd #34: eten en drinken

FTFY

zeker waar

2 likes

Komt helemaal goed. Vrijdag en zaterdag zit iedereen zielloos voor zich uit te staren op die uitgestorven kerstdagen. Tijd genoeg voor leuke kiekjes.

2 likes

Komt eraan het goede voer moet nog geserveerd worden

2 likes

Welnee. Het winnen heeft soms niets met de kwaliteit vd foto te maken :joy:

Het probleem met dit onderwerp: Ik ben helemaal geen Bourgondiër. Verder dan wat lekker fruit kom ik niet.

18 likes

Ik heb voor de grap eens gekeken of het iets met het merk te maken had, maar dat viel wel mee. Het was niet of foto’s met bepaalde merken overdadig veel gewonnen hebben. Eerlijkheidshalve moet ik daar ook bij zeggen dat Patek volgens mij nog niet eens keer heeft gewonnen, maar die doen volgens mij uit principe al niet mee.

1 like

digitaal of smart watch heeft standaard 5 punten aftrek, voor de rest maakt het merk geen hol uit, zelfs Breitling heeft al een paar keer gewonnen

1 like

Invicta zelfs :smiley:

Het moet niet gekker worden.

Dat kan ook eigenlijk niet :joy:

Is er nog geen foto van een Patek?

Niet van een winnaar, tenminste toen ik keek… maandje terug ofzo?

winnaars dragen geen Patek, die dragen een Panerai

Uhm, nee… misschien geen Patek, maar zeker geen panerai :wink:

Alvast een stukje, the making of ( nu het nog kan )

dit is dus nog niet mijn officiele inzending

18 likes

M’n favoriete biertje met m’n kersthorloge

Heb me voorgenomen om volgend jaar weer betere foto’s proberen te maken, maar meedoen is belangrijker dan winnen, toch😀.

11 likes

Zo Hans, Je collectie horloges is een stuk groter dan je biercollectie. De rest al opgedronken zeker :wink:. Fijne dag kerel.

1 like

23 likes

Dat klopt😀, meestal drink ik wijn, maar “Westmalle” als ik eens bier drink, jij ook een fijne dag gewenst!

Ietsjes donker gemaakt om te verhullen dat de tas vol zit met 0.0

9 likes

27 likes