HF fotowedstrijd #35 Zen en Relax

Waar ik normaal wat creatiefs probeer te bedenken gooi ik het deze keer over dezelfde boeg als @anon53002072EV. Gewoon simpel en minimalistisch. Want dat past beter in het thema hoop ik

37 likes

Heel mooi, die kleuren die overlopen van de plaat maar de lucht!

1 like

Zeer mooie foto, prachtig die overgangen

1 like

In verband met de scherpte is het geworden.
De rust van het lezen.

Optie 2: de wartme van een haart met daarbij een biertje en marshmallows.

12 likes

Prachtige foto :heart_eyes:

1 like

Zen & Relaxed:

Een frisse neus halen in het bos, luisteren naar de vogels en foto’s schieten van mooie dingen.

6 likes

Voorlopig gaan er 4 fotos door naar de verkiezings poll zaterdag as met 1 stem optie ipv 3 :grin:

2 likes

Ho wacht! Ik wil ook meedoen!
Zen en Relax, dat is voor mij lekker aan het strand :sunrise: :palm_tree: Zo lekker dat ik er zelfs in de winter vaak te vinden ben :blush:

6 likes

Niet veel fotos maar een belachelijk hoge kwaliteit👍

1 like

Er zijn toch méér inzendingen, welke vallen nu dan al af? Snap het niet :thinking:

Ja, maar dat is fotografisch brandhout. Dan kun je beter kaf en koren scheiden en er een superspannende grande finale van maken. Ik snap @Switch wel.

Old school spanning en sensatie.

3 likes

Aha, ik wilde net iets gaan inzenden :sweat_smile:

1 like

Zou mooi zijn. 5 stuks in de finale. :wink:

1 like

rolex van de vrouw in mijn stash met een lekker boekje erbij

8 likes

Kun je dat gewoon zeggen? Brandhout?

1 like

Zeker. Speaking of which. @TomTom en @LastGentlemen zijn de enige twee met iets met haardvuur. Had wel verwacht dat meer mensen dat thema zouden kiezen. Maar goed, we hebben nog even. :fire: :smiley:

2 likes

Owhh zooo😂

1 like

Nee, maar @anon50762135 doet dat gewoon :grin:

1 like

Zen en relax :thinking:

Lekker rustgevend: Harpoen doet zijn naam eer aan en gaat vissen, what else :smiley:
Hengelen op horloges is helemaal Zen(tRa):

11 likes

M’n werk en passie is muziek, maar dit instrument heb ik puur voor m’n plezier. Ik ben er niet echt goed in, maar het is een fantastische accordeon voor een heerlijk relax momentje en met een bandoneon register voor een Zen momentje.

6 likes