HF fotowedstrijd #35 Zen en Relax

:arrow_down: Present! :raising_hand_man: :grin:

Wel even m’n horloge redden voordat je het in de fik steekt hoor!

De bedoeling was om het thema van de foto te sturen naar de Japanse zen tuin. Gaandeweg te fotosessie is dat thema precies wel wat weggedeemsterd, maar alsnog een rustgevend plaatje:

… Shit, ik vergat er een stuk brandhoud bij te leggen… Daar gaan de stemmen. :confused:

10 likes

Dit was exact mijn idee :joy: Bij gebrek aan zo’n bak ben ik maar naar het strand gegaan om daar wat patroontjes met een harkje in het zand te maken ofzo, maar dat is er niet van gekomen haha.

Lekker plaatje man :muscle:

1 like

image

2 likes

:shushing_face:

Dit keer maken we een superspannende grande finale van met 1 stem ipv 3 :grin:
De jury gaat in beraad welke 6 kandidaten doorgaan naar de verkiezings poll.

1 like

Haha. Het idee was om een rechtstaande rots en een liggende rots te zetten in het gedeelte van de tuin waar witte kiezel ligt, maar dan verdween het horloge in het niets. Zo is het vrijwel altijd bij deze fotowedstrijden. Dan denk ik altijd 'Vincent… het idee was goed, maar je hebt er weer niet over nagedacht ':smirk:

1 like

Herkenbaar haha. Zo’n gevalletje
giphy (2)

1 like

Waarom maar 6? Is het niet leuker iedereen een kans te geven… ik zie 12~13 geldige inzendingen hierboven, of mis ik iets?

Ik snap er niks van! Wat jij brandhout vindt is een smaakdingetje.
De bedoeling was altijd om iedereen een gelijke kans te geven en alléén een voorselectie te maken als er meer dan 19 inzendingen zouden zijn. Het is een beetje jammer zo.

1 like

Je mist niks. :wink:

Ik noem het liever verstand van zaken. Geintje natuurlijk, was om de boel een beetje op te stoken (see what I did there?)