HF Fotowedstrijd 37 : THE 80`S

Is dat nou @lasteraar links? Hij lijkt er wel sprekend op.

6 likes

Dank. Nu ik ook niet meer. :angry:

Ah dan weet ik er ook nog wel eentje.

Graag gedaan jongens! Wat een k%$@nummer is dat toch.

8 likes

De functie zit er in, iets verder kijken…

1 like

Dan maar een inzending uit de oude doos… :joy:

8 likes

ik vond de vorige inzending beter

3 likes

I know, maar 2x dezelfde inzending is ook zo cheesy :joy:

Ok, de laatste muzikale ode (en hopelijk nog een bron aan creativiteit en hoop) aan de 80s :

Het absolute muzikale hoogtepunt uit 1987 waren uiteraard deze briljante klassiekers :

Best of 1988 (en tevens aller tijden) :

1989 : :thinking: Moeilijk. Moet ik nou echt serieus gaan kiezen tussen de Bangles, Milli Vanilli en Rene Froger ? Sowieso werd het na 1986 al goed zoeken.
Nah ja, voor de clip en de band, deze dan maar :

REMINDER : MORGENAVOND 24.00 UUR SLUITINGSTIJD!

2 likes

Het verbaast mij dat er nog geen foto is geplaatst van een Day Date in een berg poedersuiker…

3 likes

@HanDavinci kom er maar in.

3 likes

28 likes

:joy:

winnaar, winnaar, kip avondeten.

6 likes

Mm mmm dat herken ik meteen :rofl::rofl::rofl:

1 like

is dat geen talkpoeder? voor zachte billetjes

1 like

Dit is gewoon een ouderwetse bus Van Gilse. Ik heb mijn nachtapotheker al tijden niet gesproken.

3 likes

Ik heb zo’n (Van Gilse) bus op oudjaarsavond nog meermaals (te vaak eigenlijk…) ‘bediend’. Maar toen lagen er appelbeignets en oliebollen onder… :wink:

2 likes

En ik de ponypacks op oudjaarsavond, toen lag ik eronder.
Afgelopen jaar was het kaasfondue en ik weet wel wat ik weer kies op NYE2021. Niet de kaasfondue.

3 likes

En ik de ponypacks op oudjaarsavond, toen lag ik eronder.

Ik geloof je…

1 like

Neeh, is van alle tijden. Kijk maar 2 posts verder :grin:
Maarreuh…je herinnert me wel aan een horloge nu. Ik mis een inzending :thinking:

Volgens mij is er ook maar 1 persoon hier met dit toch wel typisch 80s horloge. @Sebastiaan ?

Jaa klopt! Ik had een idee, maar de uitvoering lukt niet. Ik wou een wall street krant van 87 afdrukken, maar heb geen printer en op mijn werk kom ik nu niet. Ik dacht idd met dit horloge erbij en dan een medicijnflesje met ‘Lemon 714’ erop. Ik heb alleen ook al niet zo’n flesje liggen hier. Toen hield 't op :joy:

Om nou mijn vorige inzending klakkeloos hier te plaatsen vond ik ook weer zo wat

5 likes