HF Fotowedstrijd 37 : THE 80`S

28 likes

:joy:

winnaar, winnaar, kip avondeten.

6 likes

Mm mmm dat herken ik meteen :rofl::rofl::rofl:

1 like

is dat geen talkpoeder? voor zachte billetjes

1 like

Dit is gewoon een ouderwetse bus Van Gilse. Ik heb mijn nachtapotheker al tijden niet gesproken.

3 likes

Ik heb zo’n (Van Gilse) bus op oudjaarsavond nog meermaals (te vaak eigenlijk…) ‘bediend’. Maar toen lagen er appelbeignets en oliebollen onder… :wink:

2 likes

En ik de ponypacks op oudjaarsavond, toen lag ik eronder.
Afgelopen jaar was het kaasfondue en ik weet wel wat ik weer kies op NYE2021. Niet de kaasfondue.

3 likes

En ik de ponypacks op oudjaarsavond, toen lag ik eronder.

Ik geloof je…

1 like

Neeh, is van alle tijden. Kijk maar 2 posts verder :grin:
Maarreuh…je herinnert me wel aan een horloge nu. Ik mis een inzending :thinking:

Volgens mij is er ook maar 1 persoon hier met dit toch wel typisch 80s horloge. @Sebastiaan ?

Jaa klopt! Ik had een idee, maar de uitvoering lukt niet. Ik wou een wall street krant van 87 afdrukken, maar heb geen printer en op mijn werk kom ik nu niet. Ik dacht idd met dit horloge erbij en dan een medicijnflesje met ‘Lemon 714’ erop. Ik heb alleen ook al niet zo’n flesje liggen hier. Toen hield 't op :joy:

Om nou mijn vorige inzending klakkeloos hier te plaatsen vond ik ook weer zo wat

5 likes

Ah zonde. Horloge hoort er wel écht tussen. Nah ja, pech :+1:t4:

1 like

Volgens mij was er nog tijd, toch? dinsdag 24:00 moet nog komen, al is de beste benadering 23:59:59 of woensdag 0:00.

In elk geval, de jaren 80 was het decennium dat ik geboren werd. De foto symboliseert alles wat mij vooral bezig hield in mijn herinneringen. Dus hoewel wat dat betreft een fles en luiers ook hadden gekund…

In elk geval, je ziet transformers uit de jaren 80, een personal computer uit de jaren 80 waar ik mijn eerste basic-programma’s mee schreef (met dank aan mijn vader), suske en wiskes die ik las en mijn quartz transformer horloge (witte vliegtuig in het midden) waar ik uren mee gespeeld heb en leerde wat tijd inhield. :slight_smile: Ook zie je iets wat niet meer bestaat; construx. Grijze balkjes en blauwe steentjes, waar ik ook uren mee zoet ben geweest. Een soort lego/mecano idee. Jammer dat het niet meer bestaat.

Edit; om de twijfel weg te nemen. Dat witte vliegtuigje hoort een bandje bij en dan ziet hij er zo uit; https://www.ebay.nl/itm/163935531520

16 likes

En zelfs aan een oubollig tafelkleed is gedacht. :+1:t2: Chapeau!

6 likes

Tuurlijk. Vanavond, 23:59:59 , laatste mogelijkheid voor de inzending.
Leuke collectie zo :+1:t5: , al had ik van jou eigenlijk een masterpiece verwacht na mijn hint/tip :
image
Niemand die hem inkopt? Zo niet, maak ik zelf wel even wat :sunglasses: kijken of ik het nog in mij heb.

4 likes

zelfs in 80ties resolutie :wink:

8 likes

Heeft er iemand nog een knuffel van Alf liggen…?!

3 likes

Ja ik, een half mislukte :laughing:

6 likes

Even snel rits rats, maar het lukt nog wel enigszins :sunglasses:

HF 1987 total confusion !
(Inkleuren geen zin in, en alleen een rood potlood in huis).
Wel leuk om weer te doen :grin:, snelle schets.

14 likes

Gaaf man!

PB naar @jurk!

2 likes

Ik maak even een grote nu, dikke vette masterpiece from the 80s metro style dingen en zo

3 likes