A homeboy a hippie & a funki dredd!
aaaaah lukt niet zo snel
Komt goed, niet heel mooi maar tis voor de lol. 10 minuutjes…
De G en E kloppen niet, maar hij had zo in de tunnel Waterlooplein - Nieuwmarkt kunnen staan

Tweede O ook maar wat aangerommeld, maar hey…de politie kwam eraan dus snel wegwezen

Ben jij de graffiti Artist?
Van 83 tot 88-90 wel ja. Althans, dat dacht ik.
Maar geef me even goed de tijd en ik maak wel een topper hoor…inclusief kangaloo hoedje
Ben benieuwd!
Nee niet nu ! Nu even netflixen, maar komt wel een keertje.
Gaaf hoor. Leuke tekeningen
Hij doet ‘t gewoon!
Ruik je de komende maand naar poedersuiker
Wie weet wat daar allemaal op af komt.
Mieren. Gezellig.
Of oliebollen
Jawel, leuk om weer te doen. Alles komt gelijk weer boven, en her en der wat spieken
Vroeger had je alleen je eigen tekeningen en ontwerpen, plus wat van je vrienden. Tijdschriften en foto`s uit NY, en voor de rest pikte je van alles van de muren af.
Nu staat de hele reutemeteut op internet, dus das vrij makkelijk scoren
ik maak wel eens een keertje een mooie, met alles erop en eraan.
Leuk gedaan
Ingekleurd altijd mooi om te zien.
Weet niet of je bekend bent met de oude tunnels naast het Waterlooplein in Amsterdam, maar dat was voor ons DE plek (voor mij1983-1990 oid, de rest ging door).
Afgesloten tunnels, en je kwam via deuren en trappetjes in het metrostelsel uit.
Je moest wel om de 5 meter een junk ontwijken en je neus dicht houden, maar dat maakte het wel extra gezellig

Op een geven moment rouleerde er een moedersleutel, en kwam je in alle tunnels ( ik zal dat verhaal even opzoeken, mooie geschiedenis).
Een van de ingangen
Beste inzenders : allemaal bedankt voor den medewerking !
Ik ga er even rustig voor zitten, en pik de mooiste, leukste en creatiefste foto`s uit voor
Persoonlijke voorkeur? @anon53002072EV met een mooi verhaal, een prachtige foto en dito horloge.
@DJH met Marty McFly, @HansT met een hele persoonlijke foto en uiteraard @nielsrr… een beauty van een Oris 65 .
Thnx , let the voting begin!
Joow heb jij deze Twindeck? Cool ding man! Ooit ook gehad maar helaas verkocht
Dank je wel Frans, e.e.a. is uiteraard met toestemming van mevr.T😀!
Leuk ding man. Deze gebruikt m’n pa nog steeds als hij aan het klussen is Hij werkt nog best aardig.