HF Fotowedstrijd 37 : THE 80`S

A homeboy a hippie & a funki dredd!

1 like

aaaaah lukt niet zo snel :angry:
Komt goed, niet heel mooi maar tis voor de lol. 10 minuutjes…

De G en E kloppen niet, maar hij had zo in de tunnel Waterlooplein - Nieuwmarkt kunnen staan :grin:
Tweede O ook maar wat aangerommeld, maar hey…de politie kwam eraan dus snel wegwezen :sunglasses:

18 likes

Ben jij de graffiti Artist?

4 likes

Van 83 tot 88-90 wel ja. Althans, dat dacht ik.

Maar geef me even goed de tijd en ik maak wel een topper hoor…inclusief kangaloo hoedje :grin:

8 likes

Ben benieuwd! :+1:

1 like

Nee niet nu ! Nu even netflixen, maar komt wel een keertje.

1 like

Gaaf hoor. Leuke tekeningen :slight_smile:

1 like

Hij doet ‘t gewoon!

Ruik je de komende maand naar poedersuiker :innocent:
Wie weet wat daar allemaal op af komt.

3 likes

Mieren. Gezellig.

Of oliebollen

2 likes

Jawel, leuk om weer te doen. Alles komt gelijk weer boven, en her en der wat spieken :smile:
Vroeger had je alleen je eigen tekeningen en ontwerpen, plus wat van je vrienden. Tijdschriften en foto`s uit NY, en voor de rest pikte je van alles van de muren af.
Nu staat de hele reutemeteut op internet, dus das vrij makkelijk scoren :bomb:

ik maak wel eens een keertje een mooie, met alles erop en eraan.

2 likes

Goed, de laatste minuut gaat in. 23 uur 59…

8 likes

Deze voor mijn zoon gemaakt met Photoshop. Was een uitnodiging voor zijn kinderfeest.

5 likes

Leuk gedaan :+1:t5:
Ingekleurd altijd mooi om te zien.
Weet niet of je bekend bent met de oude tunnels naast het Waterlooplein in Amsterdam, maar dat was voor ons DE plek (voor mij1983-1990 oid, de rest ging door).

Afgesloten tunnels, en je kwam via deuren en trappetjes in het metrostelsel uit.
Je moest wel om de 5 meter een junk ontwijken en je neus dicht houden, maar dat maakte het wel extra gezellig :sunglasses:

Op een geven moment rouleerde er een moedersleutel, en kwam je in alle tunnels :grin: ( ik zal dat verhaal even opzoeken, mooie geschiedenis).
Een van de ingangen :point_down:t5: :smirk:

11 likes

Beste inzenders : allemaal bedankt voor den medewerking :muscle:t5: !
Ik ga er even rustig voor zitten, en pik de mooiste, leukste en creatiefste foto`s uit voor
image

Persoonlijke voorkeur? @anon53002072EV met een mooi verhaal, een prachtige foto en dito horloge.
@DJH met Marty McFly, @HansT met een hele persoonlijke foto :hugs: en uiteraard @nielsrr… een beauty van een Oris 65 .

9 likes

Thnx :v:t2:, let the voting begin! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Joow heb jij deze Twindeck? Cool ding man! Ooit ook gehad maar helaas verkocht :sob::sob::face_with_monocle:

1 like

Dank je wel Frans, e.e.a. is uiteraard met toestemming van mevr.T😀!

1 like

Leuk ding man. Deze gebruikt m’n pa nog steeds als hij aan het klussen is :joy: Hij werkt nog best aardig.