HF Fotowedstrijd 37 : THE 80`S

Poging gedaan om een beetje 80’s sfeer te creëren, maar had ook de 90’s kunnen zijn. Laten we het op eind jaren 80 houden.

14 likes

Dat is een pols, dat mag niet hè.

8 likes

Die telefoon is uit de jaren 70. Misschien zelfs zestig.

Da’s jaren 80 shizzle. Kom op, dat kan beter!

5 likes

Heb je hier een toelichting bij? De kalenderklok is jaren 80? Of het horloge?

Allebei.

Zo dan :slightly_smiling_face:
40 x 30 cm één van de leukste aankopen van de laatste jaren.

5 likes

Tot 1987 kreeg je toch echt zo’n T65 van de PTT hoor. Bij ons thuis stonden ze er ver in de jaren 90 nog. :smile:

EDIT: en de fancy kleurtjes waren er sowieso in de jaren zestig nog niet volgens mij.

5 likes

18 mei 1989😀

45 likes

Zo rijden er nog regelmatig Toyota Starlet’s over 's heren wegen, maar toch is dat geen 2020 ontwerp. Het T65 ontwerp stamt inderdaad uit 1965.

Wij hadden in de jaren 80 ook zo’n ding in de gang staan, maar ik herinner me donders goed dat ik het als jongen maar een ouderwets ding vond. Niet van de MTV, met andere woorden, die telefoons. :slight_smile: Als moderne mens had je op z’n minst toetsen in plaats van schijf. :slight_smile:

Het door jou getoonde oranje vind ik, samen met bruin en geel, dan weer onvervalste jaren 70 kleuren, trouwens.

1 like

Mijn sixty-five bij m’n Pentax MG uit ca 1982. Geen mooi emotioneel verhaal bij de camera helaas, gewoon een (werkend) decoratie stukje.

33 likes

Prachtige (Oris) foto, sowieso al een winnaar😀, als de Pentax uit de tachtigers komt!

1 like

Geleverd in 81 t/m 84 als ik mijn google kunsten mag geloven.

2 likes

Ook maar eens een poging wagen, niet veel 80’s in huis en slechts een iPhone foto, maar enfin:

9 likes

Yup. De MG was de opvolger van de MV, in het prachtige jaar 1981. :wink:

Nou is fotoshop één ding, maar wie met special effects kan knutselen mag van mij ook zoiets doen :star_struck:

Nou je horloge nog erin verwerken :joy:
16 likes

Damn, iemand van Marvell met te veel tijd ofzo? :sweat_smile:

1 like

Hahaha, vet! Hahaha die laatste met die parachute. :joy:

1 like

Ben zo ontzettend benieuwd naar jouw inzending! Met zo veel wetenschap over het tijdbeeld moet dat wel iets heel bijzonders worden … kom maar door. :camera_flash:

3 likes

Fantastisch hè. Die jongen heeft er veel van gemaakt hoor, wat een lol zal die hebben gehad.
Eentje nog dan :

Die op 0.45 :grin:
2 likes