Nu wordt de lat wel héél hoog gelegd
Hahaha mooi dit!
Je mag je horloge ook gewoon in een pot Heinz sandwichspread liggen hoor. Da’s voor mij toch wel vrij 80’s
Zou dat nog lekker zijn Want volgens mij toch nog steeds te koop?
Bah. Dat we dat toen vraten hee. Niet te geloven.
Is nog best lekker in de zomer maar na een dag of twee sandwich spread heb ik er wel genoeg van en kan de rest linea recta de prullenbak in
Wat ik steeds op tafel zet? Is dat die? Prima slogan, ik wist hem na 30 jaar nog steeds.
Da’s wat moeilijk in een lockdown, want hier in huis is er niets, maar dan ook echt niets te vinden wat ook maar in de verste verte op de jaren 80 lijkt. Ik vond het een horreur. Je raakt goed bekend met datgene waar je van over de nek gaat.
De datum verraadt dat ik het zelden tot nooit eet
Zolang het niet beweegt kun je het altijd nog proberen te eten
Misschien ontwikkelt de smaak zich in positieve zin na rijping… maar hij ligt al in de kliko
Wat zitten we toch allemaal denigrerend over Heinz sandwichspread te doen. Prima spul.
Deze proeft bijvoorbeeld naar de saus op een big Mac
En ja hoor, het is voorlopig nog gewoon houdbaar
Mijn debuut bij de HF Fotowedstrijd. Ik heb de 80’s niet eens meegemaakt, maar als ik kon tijdreizen…
Nuff said.
Wel grappig. Frans verzette zich bij het vorige topic (dat hij won) tegen al die snapshots van horloges op een DVD-hoesje of iPad met een of andere wallpaper en moet je nu eens in zijn eigen gemaakte 80’s challenge kijken.
Haha, dat had ik even gemist in het vorige topic. Vond het eigenlijk nog best creatief van mezelf. Ik word nu toch niet gediskwalificeerd El Patron @FransT?
Hij is overigens niet zomaar op een poster gelegd, back to the future weerspiegelt in het horloge. The making off:
ik vind het nog best een uitdaging, ik heb geen digitale horloges, dus dan moet ik een moderne klok in een vintage setting plaatsen, en dan is het thema direct naar de filistijnen