HF Fotowedstrijd #41 - Thema: Bordspellen

Niet teveel van aantrekken.
Gewoon meedoen.

Hoppa. Bordspel :sunglasses:

20 likes

Ach uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Ze zijn nu volwassen en hebben zelf kinderen :blush:

1 like

Kanshebber, zo won @koekoek het prestigieuze thema “culinair”.

5 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Alles inzendingen al binnen? Ik had met al die macho’s hier nog wel een foto met een generaal of een maarschalk verwacht

4 likes

Komaan dan, geen majoor of maarschalk, wel Stratego! Ik mag maar met 1 foto deelnemen maar beschouw deze dan maar als freebie.

@anon50762135 rustig aan, geen photoshop.

9 likes

Zou geen kwaad kunnen, beetje donkere fletse bedoening. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik vraag me wel af of dit wel een echte bom is, of dat het een replica betreft. Nu nog een pepsi dial met rode en blauwe stukken :slight_smile:

1 like

2 likes

Het horloge is eigenlijk een muurklok. En die stratego stukken zijn boomstammetjes die ik met een zakmesje uit een 800-jarige eik heb gekerfd en daarna handbeschilderd met een penseel gemaakt van Perzische gerbil haren.

2 likes

:joy: daar ging de Pickwick white & green tea jasmin & passionfruit.

1 like

Misschien is dat warhammer toch wat voor jou, ik zie hier op kantoor ook mensen voorbij komen die drie weken lang aan rare monsters van 150,- schilderen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb eens een bezoekje gebracht aan het hoofdkantoor van Blizzard. Je weet niet wat je daar allemaal ziet…

1 like

Ja, die zocht ik ook nog :thinking: Hele huis doorgespit, maar geen Stratego meer. En RISK is blijkbaar 10 jaar geleden ergens blijven liggen, want die ben ik ook al kwijt. En dat was nog wel een Special Limited Edition met extra grote en luxe afgewerkte kannonnetjes en paardjes :weary: :weary: :weary:

Nah ja, als je er na 10 jaar achter komt dat je wat mist, heb je het ook niet gemist (Cruiff 1:14 )

1 like

Heb jij niet een of ander vaag Japans bordspel waar je wat leuks mee kunt?

Nee, niks. Nou ja, zal hier op mn werk ongetwijfeld wel wat liggen, maar thuis niks.
En te laat :slightly_smiling_face:

Heb je geen sleutel van die dichte school? ;-_

Te laat als in de foto opsturen :smile: Ben er nu toevallig, even aanrommelen.
Daarom ook al weer 3 uur op HF.

Ehm…

Als in; inzending is al gedaan denk :grin:

1 like