HF Fotowedstrijd #41 - Thema: Bordspellen

Lastig thema, toch nog wat ervan kunnen maken:

25 likes

Drankspelen?!

10 likes

had het nou op een bord gelegd :man_facepalming:t5:

1 like

Chips inderdaad…

1 like

En daarna;

Pfoe, er doet inderdaad iemand zuur… niet te zwaar tillen aan wat er gezegd wordt, het is maar een forum.

Ik vond je foto overigens best grappig, maar hij zou zo afgekeurd kunnen worden. Wellicht wil je dan een andere insturen, waar wel een bordspel op staat zodat je wel kans hebt, of even navragen @TS of deze foto wel kan. Het was van mijn kant dus meer een vraag of je deze foto wel wil inzenden, behulpzaam dus. Maar hee, forum enzo. Dus wees vooral vrij om het op te pakken zoals jij dat wil.

2 likes

Nerdalert. En ja, de kroon stond open, gloeiende!

20 likes

Fijne foto, mooie scherptediepte en lekker licht!

1 like

66 likes

Goed bedacht :+1::+1::+1:

1 like

Heel leuk gedaan​:+1::+1:

Daar is werk van gemaakt :slight_smile:

leuk!

Super!

:+1::grin:

Heel tof!

Mijn bijdrage! Ben niet de eerste in het Scrabble-thema maar ik zet in op compositie :grimacing:

47 likes

Wie kent het niet, gezellig spelen met de kids terwijl jankend van nijd het spel een gooi krijgt door de kamer :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

Uiteraard. Met even dat vuile lachje als de laatste pion van je zusje van het bord wordt geveegd. Een echte aanrader om de kinderen aan het echte leven te laten wennen :joy:. Hier geen curling kids. Hoewel ik ze wel leer om ook af en toe even iets over het hoofd te zien.

4 likes

Ik zie hier mooiere bokeh-foto’s voorbij komen dan in de bokeh-contest :slight_smile:

8 likes

Dacht ik ook al :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes