Het kon wel eens 4 uurtjes duren ja. Wij maakten het meestal wel af geloof ik, of als het duidelijk werd stopten we er gewoon mee (zo van ok ok jij wint).
Maar over het algemeen ging het toch wel vrij rap, ook met gooien : ja, opschieten, gooi nou maar dooie !
Eerlijk gezegd is het een bordpel implementatie van iets als Unreal Tournament. Een first person shooter waar je het bord over rent, wapens en munitie oppakt en frags scoort.
Leuk hoor. Ik speel eigenlijk nooit bordspellen. Of het is ‘verplicht’ als mn vrouw wat vriendinnen op bezoek heeft en een deelnemer zoeken…
Maar ziet er altijd wel grappig uit.
dan kun je de volgende keer deze uit de kast trekken. terwijl zij nog bezig zijn met het uitvogelen van de regels, ren jij met je gele robot over het bord, luid roepend “HEADSHOT! DOUBLE KILL! MULTIKILL!” terwijl je een voor een hun poppetjes van het bord pliekt.
Sounds like a plan
Deze moet ik wel hoog waarderen want ik had hetzelfde idee
Back to the drawing board…
Zeker. Het bordspel was op de grond gevallen. Daarom geen geldige inzending.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar ik reken het goed. Ik doelde op je spin-off.
nou nou, gewoon neerleggen en knippen is wat te kort door de bocht hoor, ik heb best moeite gedaan om een explosie effect op de achtergrond te krijgen met kerstlampjes die weerkaatsen op het bord
Ja fijn en top maar ik kreeg commentaar.
Verwijderd dus.
Hoeft al niet meer vr mij
ik hoop dat je wel wat hebt gewonnen met de Bingo
Ik had t niet op jou he. Enkel feit wat nou bordspel is. En dat is bingo blijkbaar niet toen ik mn foto plaatste. Sjonge jonge zeg.
Tis toch waar?
Altijd iemand die zuur moet doen.
Bah