Stemtopic fotowedstrijd #41 thema: Bordspellen

En nu massaal stemmen!
en excuses voor wie er niet bij zit, ik moet 15 foto`s laten afvallen, het is niet anders.

Nou daar komt ie dan, stemt allen op de Bordspellen fotowedstrijd.
Je kan maximaal 3 stemmen geven.

13 likes

Ik ben het natuurlijk aan mijn avatar verplicht om op foto 9 te stemmen :slightly_smiling_face:

2 likes

Lastige keuze maar interessant om te zien dat mijn favoriete foto’s -vooralsnog- in de top 4 staan.
@TiBrew geef ik een eervolle vermelding! Leuk en goed uitgevoerd idee maar fototechnisch haalt 'ie het niet bij mijn ander keuzes :clap:

2 likes

Veel van hetzelfde deze keer. Ik ben voor fotografisch de beste gegaan en het origineelste bordspel #15.

1 like

:joy::+1:

2 likes

Foto :six: is echt heel leuk! :slight_smile:

1 like

Wie de fotograaf is weet ik niet, maar gestemd op foto 4, mooi gedaan allemaal! Heb zelf dit keer niet meegedaan, was te druk met andere zaken,

1 like

Ja winnen is leuk, maar je hebt er een hoop werk van :sweat_smile:

4 likes

Precies. Hier idem. Als ik de stemronde maar haal. En dan gerieflijk in de fletse middenmoot eindigen. Een keer is 't misgelopen, toen eindigde ik op 1

2 likes

Echt wel, heb ervaring, maar wel hulp er bij gehad, volgende keer wil ik ook weer mee doen. Ik hoop overigens dat het volgende onderwerp iets met “vliegen” wordt, lijkt me leuk😁.

2 likes

Zorgen dat je wint, mag je het zelf bepalen :slight_smile:

1 like

Ik ga m’n best doen, maar als ik win, dan kan ik zelf niet meedoen😂

2 likes

Het is wel stuivertje wisselen deze ronde, al 5 verschillende foto’s hebben bovenaan gestaan de afgelopen dagen.

Foto 8 gestemd, hele mooie foto :ok_hand:t2:

2 likes

1, 4 en 16. :v:

1 like

@Naut :smirk:

1 like

Potverdrie, ik heb geen schijn van kans :laughing:
#stem6

1 like

Nr 1. 4. & 15. it is :face_with_monocle:
Mijn complimenten voor wederom weer top inzendingen.

2 likes

Ik vond dit een heel leuk onderwerp. En weer hele goeie plaatjes geschoten!

1 like

Foto’s 1, 4 en 8!
Vooral foto 4 vind ik erg geslaagd!!!

2 likes