Mijn inzending
Auto: Lancia Delta 1999 met de karakteristieke velg en wielkast (als een scherpgesneden Italiaans maatpak).
Horloge: Delft Watch Works HFLE 2020.
Deze gingen om onduidelijke redenen in de prullenbak:
Dubbelzijdig plakband gebruikt, het liep goed af
20 likes
Sandy
24 juni 2021 om 21:17
140
Pfiew, fijn dat het horloge onbeschadigd is geblevenā¦
2 likes
Het zou niet de eerste keer dat een horloge zwaar beschadigd raakte door een leuke foto poging in de fotowedstrijd.
3 likes
Eigenlijk verwachtte ik opmerkingen over het plakband van de Delta fans @Blauwbeer en @Candide die niet over het horloge gaan
3 likes
Oh? Heb ik wat gemist?
Ik wilde mijn nieuwe Squale ergens onder de motorkap neerzetten maar durfde niet.
Ik heb hartgrondig staan vloeken. Ik had een leuk idee voor een foto met wat hentai, pakt een windvlaag het werkje en mān SBGV245 op, flikkert zo op het stenen terras.
G-dgloeiende etc.
Volgende week naar de Seiko boutique om de bezel te laten vervangen en 'm op te sturen naar Japan voor herstel van de zijkant van de kast.
De tyfus met het thema Japan. Sorry mensen.
excuses als ik het trauma weer oprakel Fate.
1 like
HansT
24 juni 2021 om 23:06
145
Tijdens een flinke regenbui heb ik voor de fotowedstrijd mān Seamaster op de motorkap van mān mint bolide gezet, erg eng was dat!
koekoek:
trauma
Verzekering heeft betaald voor het werk wat Seiko verricht heeft, horloge is goed verkocht, dus mij maak je de pies niet lauw.
3 likes
Pieter67:
tikt
Dan moet je de kleppen stellen of de distributie spannen/vervangen.
Snorren moet een V6⦠ā¦
1 like
snorren doet ie wel hoor. Het zal de timing van de ontsteking zijnā¦
BMWX6M
25 juni 2021 om 08:01
149
Als hij tikt als een horloge heb je een probleem.
1 like
Alfa +1, maar dat BoR bandje gaat je punten kosten.
4 likes
Orkest
25 juni 2021 om 14:46
153
Dit bericht ging niet helemaal goed
Orkest
25 juni 2021 om 14:49
154
Dat is helaas niet gelukt. Dan maar een ongewassen velg met, naar mijn mening, een schoonheid van een horloge.
6 likes
Ennnn dan is de inzend tijd verstreken!
Het zijn er veeeel! Dus geef me even de tijd om alles op een rijtje te zetten. Morgen komt een polletje online in een nieuw topic.
Thnx allemaal!!
1 like
Keramische rem⦠RS/ R⦠model?
1 like
Whaa⦠Lekker dan. Gemist dat 't tot 1700 vandaag wasā¦