HF fotowedstrijd #47 --> Auto's

Dan moet je de kleppen stellen of de distributie spannen/vervangen.

Snorren moet een V6…:cat:

1 like

:rofl:snorren doet ie wel hoor. Het zal de timing van de ontsteking zijn…

Als hij tikt als een horloge heb je een probleem. :sunglasses:

1 like

20 likes

Alfa +1, maar dat BoR bandje gaat je punten kosten.

4 likes

Living on The Edge :muscle:t2::muscle:t2::champagne:

1 like

Dit bericht ging niet helemaal goed :expressionless:

Dat is helaas niet gelukt. Dan maar een ongewassen velg met, naar mijn mening, een schoonheid van een horloge.

6 likes

Ennnn dan is de inzend tijd verstreken!
Het zijn er veeeel! Dus geef me even de tijd om alles op een rijtje te zetten. Morgen komt een polletje online in een nieuw topic. :ok_hand:
Thnx allemaal!!

1 like

Keramische rem… RS/ R… model? :blush:

1 like

Oude 320 :face_with_monocle:

1 like

Whaa… Lekker dan. Gemist dat 't tot 1700 vandaag was…

Oef, dat is snel.

Just my two cents: 5 doordeweekse dagen is wel wat weinig/kort en als ik mij goed herinner was de inzendtijd bij vorige challenges ook langer en bevatten altijd een weekend (die van @WatchWalker was bijvoorbeeld zaterdag tot en met vrijdag). Het weekend er nog aanplakken zorgt denk ik voor aardig wat extra inzendingen, aangezien 90% hier doordeweeks overdag aan het werk is en 's avonds met de kinderen in de weer is. :upside_down_face:

2 likes

Kortsluiting…

Had me net in de serre opgesloten zodat ik ff buiten het bereik van die 3 rampenplannen ben.
Alsjeblieft zeg, kinderen… straks weer, NU FF NIET

3 likes

Toen hij wel gewassen was:

Maar geen horloge, dus niet geschikt voor de fotowedstrijd.

6 likes

Oké oké, ik krijg veel berichten van mensen die hun auto nog even willen wassen…
Voor jullie hardwerkende babysitters, het weekend ook nog de tijd om uw inzending te doen!!!
Laat maar komen dus!
En nu verwacht ik wel bizar lekkere plaatjes jongens. En meisjes :partying_face:

5 likes

Wel heel dik! :heart_eyes:

1 like

Hoera!!

1 like

@jcam Inzendingen zijn verlengd. Je kunt nog! :wink:

Komt de volgende regel dan ook te vervallen? Want dan wil ik mijn eerste inzending bij deze intrekken.