Nog een stokbrood
Auto’s, ik doe mee voor de poedelprijs. De setting is een @Monaco op de voorstoel, maar op 80 mm blijft er van die stoel helaas weinig meer over dan een beetje blur. Gelukkig heeft het horloge zelf ook een link met auto’s.
Maar de stoel is ook fraai hoor
Vooruit dan maar, ik heb niet veel met auto’s, en weinig talent voor fotografie; toch weer eens een inzending.
Mijn inzending
- Auto: Lancia Delta 1999 met de karakteristieke velg en wielkast (als een scherpgesneden Italiaans maatpak).
- Horloge: Delft Watch Works HFLE 2020.
Deze gingen om onduidelijke redenen in de prullenbak:
Dubbelzijdig plakband gebruikt, het liep goed af
Pfiew, fijn dat het horloge onbeschadigd is gebleven…
Het zou niet de eerste keer dat een horloge zwaar beschadigd raakte door een leuke foto poging in de fotowedstrijd.
Eigenlijk verwachtte ik opmerkingen over het plakband van de Delta fans @Blauwbeer en @Candide die niet over het horloge gaan
Oh? Heb ik wat gemist?
Ik wilde mijn nieuwe Squale ergens onder de motorkap neerzetten maar durfde niet.
excuses als ik het trauma weer oprakel Fate.
Tijdens een flinke regenbui heb ik voor de fotowedstrijd m’n Seamaster op de motorkap van m’n mint bolide gezet, erg eng was dat!
Verzekering heeft betaald voor het werk wat Seiko verricht heeft, horloge is goed verkocht, dus mij maak je de pies niet lauw.