HF fotowedstrijd #47 --> Auto's

Je kunt gewoon je vorige bericht verwijderen en een nieuwe plaatsen

1 like

2 likes

Bij de gratie van @MisterD vanavond nog de tijd kunnen nemen om wat van mijn bijdrage te maken :partying_face:

Ja, is mijn eigen automodel :slight_smile:

Het verzamelen van bepaalde schaalmodellen is één van mijn grootste hobbies. Horloges komen nog niet in de buurt :slight_smile: Dit thema bood een uitgelezen kans om de twee te combineren met een derde speler, fotografie!

En omdat 'ie gewoon te mooi is om er niet meer van te laten zien, mijn geliefde Testarossa mét gastoptreden van mijn hand ter referentie van de schaal:

14 likes

Bij deze dan :slight_smile:

9 likes

This car will always stay…

En dan het wegwerp consumptiegoed. Mijn “Porsche Panamera van den Aldi” aka Arteon TSI 4motion

Als hij eens gewassen is…

Ik heb nog een aantal auto’s, maar die zijn nog in bouwpakket fase :slight_smile:

9 likes

16 likes

Ja, ik ben er ook nog niet aan toegekomen. :man_shrugging: :joy:

image

2 likes

Leuke collectie! Maar de foto’s tellen niet :wink:

:joy:

PS: ik heb een 2018 Renault Megane en een Apple Watch.

Dat wordt hem qua fotowedstrijd niet hè? :thinking:

• Nee
  • Nee, maar dan als tweede bolletje

0 stemmers

3 likes

Oei niet rond de pols… achja zo fotogeniek ben ik niet

:heart_eyes:
Fantastische auto!
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Poor men’s A5 Quattro Sportback. :wink:

1 like

14 likes

FTFY

Afmetingen bijna identiek.

1 like

Vaag. De A5 Sportback is een funky A4 en de Arteon een funky Passat. Maar wel lekker. :wink::+1:t5:

@koekoek geen auto van Lego?

1 like

Mijn eerste deelname! :partying_face:

Nog krakkemikkiger dan de Alfa van @Blauwbeer.

30 likes

Mooie foto. :+1:

1 like

tenor (29)

1 like

Als je een audi qua prestaties wil, ga je eerder naar een s5 moeten. De a7 is ofwel trager of sneller.

Ik vond het net leuk om niet weer de zoveelste met 4 ringen te zijn :slight_smile:
In november wordt de arteon 4 jaar en rij en nog steeds met plezier mee. Ik zou waarschijnlijk terug dezelfde kopen. Ruim, vlot, leuke looks en een beetje sleeper. Om dieper in te gaan: dit is een Arteon GTR die enkel op de Zweedse markt is gekomen en geïmporteerd toen hij een paar maanden oud was. Heeft ook blijkbaar het volle vermogen van de wagens waarmee het blok gedeeld is.