HF fotowedstrijd #62 - Lezen en schrijven

Spannend hoor!

Jij maakt er echt serieus werk van

… en daarmee kun jij wel lezen & schrijven, of ûh :thinking:

Ik snap de inzending niet met betrekking tot het thema, even los van dit:

Kun je toelichten wat jouw inzending met het onderwerp “Lezen en schrijven” te maken heeft? Is overigens een serieuze vraag. Ik snap het gewoon niet.

3 likes

Jeetje, ik moet aan de bak! :wink:
Had de vorige ronde alweer mee willen doen, maar geen tijd. Nu ga ik echt een poging wagen om wat leesvoer ergens te ‘flaneren’ met een leuk pennetje erbij ofzo. Maar ik ga niet zo ver als @JuKo, die koopt er zelfs speciaal spullen voor. Voelt zich nu al een winnaar. :sunglasses:

2 likes

Hahaha nou euh eigenlijk heeft iedereen dit in huis, maar het was op: cardridges voor de printer… altijd op het moment als je het net nodig hebt hahaha. Ik moet wel wat printen voor het effect van de foto, dus zonder printje valt het idee een beetje weg voor dit thema hahaha.

2 likes

Slim. Zeggen dat je de dingen die je in huis hebt eerst moest bestellen om zieltjes te winnen.
Ze verzinnen steeds gekkere dingen :crazy_face:

5 likes

Tudor prince met een oude Tudor advertentie :ok_hand:

29 likes

:joy:

4 likes

Nice :clap:t3:

1 like

Met zo’n avatar kan ik je nog moeilijk serieus nemen. :rofl:

1 like

:rofl: ik wilde al bijna een foto plaatsen van de cardridges met de pakbon ernaast, maar toen bedacht ik me ineens dat die foto de eerste inzending zou zijn, aldus de regels :rofl:

3 likes

Scherp.
Ik denk dat ik een oud omatje ga helpen oversteken terwijl ik de foto maak :grin:

3 likes

:rofl: Druk dan wel even een krant onder haar arm en zorg er voor dat je horloge niet om je pols zit. Hangend aan haar handtas mag wel… dan voldoe je aan de regels en het thema… anders gaan anderen weer zeuren :rofl: :see_no_evil:

1 like

geweldig boek… is ook een goede film van gemaakt :wink:

Dit is mooi gevonden! Ik moest even heel goed kijken hahaha. Mooie foto!

1 like

Niets zo jammer van een goed boek als dat er een film van gemaakt wordt.
Daar gaat alles wat je eigen fantasie heeft opgebouwd.
Gekheid natuurlijk, maar wel degelijk ook waar.
Ik denk dat ik.,op de, de donkere toren serie na, alles van king gelezen heb, en van al die tientallen boeken is dit voor mij onbetwist de nummer één.
Bij de donkere toren serie ben ik na deel 3 of 4 afgehaakt.
Daar was voor mij geen doorkomen aan

Hier net zo. De "toren"was voor mij ook geen serie om af te maken.
Ik heb zeker niet alle boeken. Er zijn er heel veel en vooral de bundel verhalen is niet mijn ding.
Ik heb er rond de 40 nu. En idd, veel films halen het boek een beetje omlaag maar enkele King-films vind ik toch zeer geslaagd, zeker met The Stand.
En The Stand, ik heb 'm in het Engels ook gelezen, is voor mij ook zijn beste werk…

Lees dan toch maar eens, uit de hele vroege bundel 4x Stephen King, het verhaal de marathon.
Toendertijd nog geschreven als Richard Bachmann.
Meesterlijk.

15 likes

Ik moet toch het alcoholpercentage kunnen lezen op het etiket… :rofl: