Kennen jullie elkaar allemaal trouwens?
Wel leuk houden he
Ik heb al een aardig aantal forumleden de hand mogen schudden/mogen toezwaaien⌠âŚheb zelfs Jur eens ontmoet. Maar daâs gewoon Richard Branson die zich als Nederlandse horlogeliefhebber voordoet. Serieus, kon zijn broer zijn.
Het lijkt mij wel grappig om te zien wie er nu achter een gebruikersnaam zit. Vaak is dat totaal iemand anders dan dat je verwacht.
Dat zou voor mij een reden kunnen zijn om het niet te willen weten.
Bij jou stel ik mij dan een gast voor met een lange baard, een bruine jurk en sandalen. Met op de rug een zonnewijzer.
De fantasie is sterk
Eng dit, want het klopt bijna. Vandaag mijn witte jurk maar weer aangetrokken vanwege het zonnetje.
Mijn broer lijkt er ook wel op, alleen heeft hij geen zonnewijzer maar een kruis op zân rug.
Als Han het organiseert, dan worden er op voorhand al een stuk of twintig leden uitgesloten als deelnemer. Wellicht is het handiger om een organisator te kiezen die neutraal is. Het lijkt me erg leuk om elkaar te ontmoeten en onder het genot van een hapje en een drankje lekker over -onder andere- horloges te praten.
Vijftig. En ik wil het helemaal niet organiseren.
Dat komt dan goed uit. Dank voor de openheid.
GrappigâŚheb altijd het idee dat het forum niet meer leden telt
Het meeste van het forum is pas zichtbaar vanaf TL-4.
Hoeveel leden zijn er eigenlijk?
OwwwâŚok
80% teveel
Waarvan ook een groot gedeelte âRolex op zolder bij oma gevonden, wil weten wat die waard isâ en vervolgens nooit meer terugzien denk ik⌠??
Als deelnemer kom ik graag!!
En ik ben⌠Voorspelbaar!!
Enig idee wat de opkomst zou zijn? Anders eerst eens regionaal, kleiner aantal = makkelijker te regelen? En versta ik de locals hier in Twente tenminste