Beste allen,
Is er iets bekend over een horlogemeeting, vanuit HF of in het algemeen, wat in de planning staat? Uiteraard wanneer dit weer mogelijk is vanwege de huidige corona situatie.
Ik zou er graag bij willen zijn!
Groet, Marijn
Beste allen,
Is er iets bekend over een horlogemeeting, vanuit HF of in het algemeen, wat in de planning staat? Uiteraard wanneer dit weer mogelijk is vanwege de huidige corona situatie.
Ik zou er graag bij willen zijn!
Groet, Marijn
Ja. @flowert die ging ergens in medio dit jaar een meeting organiseren, maar dat is afhankelijk van het covid beleid. Wel TL4 only en neem een flinke zak geld mee.
FTFY
Edit: Alle gekheid op een stokje, Han is lichte voorbereidingen aan het treffen. Maar dat zal vanwege de beperkingen zeker niet voor de zomer plaatsvinden.
Ik zou hem ff een PB sturen als je zeker wil zijn van een plekje.
Heb begrepen dat alleen Trustlevels -3 mogen komen.
Nog even doorposten
Discriminatie!
Is er al eens een zoom meeting geweest op hf?
Hij zit wat door zijn agenda te bladeren?
Nee, hij is met 150 goodie bags de lokale middenstand aan het afrijden voor de goodies
Dat noem ik geen ālichteā voorbereidingen meer.
Haha, ik zou het niet weten. Maar het is wat lastig om heel concreet te worden nu, kan ik me zo voorstellen.
Lijkt me wel leuk! Een soort van blauwe hoekje in real life.
Lijkt mij ook tof, op een dag veel dikke horloges zien, bier drinken, stom ouwehoeren. Mooi werk!
Hoop wel dat die BBQ er dan eindelijk van komt. Wacht al een half jaar.
Mij niet pbāen s.v.p.
Ik organiseer alleen gesloten meetingen, dat vind ik leuker.
Haha
Anyway. 0 fucks given, zolang ik de uitnodiging maar krijg.
Jij krijgt er eentje.
Regel zelf iets als het je te lang duurtā¦
Besloten neem ik aan? Of huur je ergens een justitieel complex af? Is met de aanwezige horloge waarde misschien nog niet eens zoān gek idee
Mag ook.