De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Elke week overtref je jezelf, fantastisch gedaan!

Dacht je dit topic maandverband vrij te houden, (als een van de weinige topics lijkt het wel de afgelopen tijd…) stop je het er zelf in :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Bij het oproeplicht van maandverbandman toch? :slight_smile:

2 likes

Wow! Hij is weer geweldig! :ok_hand:

En ik sta er in! :facepunch::partying_face::partying_face:

Fantastisch die Lowball @lasteraar en vooral ook het supermodel van @anon48992708EV! :heart_eyes:

Je weet jezelf telkens te overtreffen! :clap::clap::clap:

2 likes

Zeker! :joy::+1: kijk ook maar goed naar de tattoo :rofl:

Natuurlijk Ninja Henk!

Hahaha… Maandverbandman moest ik zelf zo om lachen dat ik al de hele week lol heb er om. Het logo vind ik zelf al mooi. :joy:

4 likes

Staat ze zo droog? :rofl:

4 likes

@anon48992708EV ik neem aan dat je ook een puzzeltje afneemt voor je vriendin toch? Hoe maak je bekend dat je een tweede set zou willen eigenlijk? :thinking:

🚨 Actie voor het goede doel 2021: HF Island puzzel en strip

4 likes

Heerlijk weer zeg! En wat een eer​:ok_hand:t2::pray:t2:
Eindelijk erin😃
Maar wat weer super gedaan zeg!

1 like

Klitteband? :grin:

2 likes

Hahaha… de suggesties zijn al even grappig @Sandy @Henk

Hm, ik wacht dan nog even af met reageren :grinning:.

1 like

Pfff wat een werk, wat een details…wederom prachtig!!
Wat een niveau, respect!

2 likes

“Die arbeidersrups” :joy::joy::joy:.

Geniaal @Jurk. Het is inderdaad net zoiets als tweede klas in een trein, waarom zou je dat doen?

Verder een druk weekend (het zal je niet verbazen… :joy:), tussendoor even alles bestuderen, want er zit een hoop in, niet normaal.

Veelal gaat een toenemende kwantiteit gepaard met dalende kwaliteit, maar bij jou is het a one way ticket to the moon :rocket:

3 likes

Blij dat ik de strip heb besteld overigens, vorig jaar op het laatst nog eentje weten te bemachtigen, maar deze wil je ook absoluut niet missen :star_struck:. Of de puzzel. Of beide :exploding_head:

3 likes

:joy::joy:

Geweldig weer

:see_no_evil:

afbeelding

7 likes

Ik denk dat er wel 16+ op de puzzel moet… :slight_smile:

5 likes

Super tof gedaan nu wordt het nog leuker om de strip en de puzzel uit te pakken nu ik erin sta😀

3 likes

Dank je!! :sunglasses::+1: Gewaardeerd :pray:t2:

:sunglasses::pray:t2:

Dank vriend!!

afbeelding

Dank voor het maken van je huiswerk!

4 likes

:joy:

afbeelding

5 likes

Er zitten weer mooie details in deze week, met het uitbreiden van het eiland wordt het telkens moeilijker en leuker om die kleine dingen er uit te halen :slight_smile:

Die muizen beginnen wel een kleine plaag te worden, heb er ondertussen 11 geteld. Ik zal volgende keer eens met mijn kat moeten langskomen :sweat_smile:

4 likes

Ha ha, @Michel.s de sloper ook er in, daar gaat de muur :smiley:
Veel te zien weer deze keer, wat een werk :+1:

2 likes