Jawel toch, elke x als je getagd wordt moet je eentje afrekenen… Of niet?
@elfabrikante
@elfabrikante
@elfabrikante
@elfabrikante
@elfabrikante
@elfabrikante
Flauw upje, of niet @elfabrikante?
Hoppa! Weer 7 gekocht!
ZEKER! En dan blijft hij jaarlijks als jubileum terugkomen
Hoop dat hij snel uitverkocht is dus hier nog maar een upje
3 pogingen een kwartier verder…3 vastlopers door taggen… dan alleen maar een UP en geen taggs helaas…
Same here
504
Soms ben ik bang dat het forum uit elkaar spat. De tijd lijkt dan langzamer te gaan. Onderdelen vliegen in het rond. Monteurs met steeksleutels. Jur met angstzweet in een hoekje nagelbijtend. Fred is door de stress weer gaan roken. Jurkjes worden niet meer verkocht doordat niemand meer kan uppen.
Wat nou als iemand dit kon verwezenlijken in een strip?
Oh wacht. We hebben een cartoonist. Hij schijnt kalenders uit te brengen.
Voor het goede doel ook nog. Dus wacht nog even met die Rolex. Deze limited is zonder wachtlijst te krijgen.
misschien moet er een wachtlijst komen.
UP
@Null @prakmans @Kruit1984 @DaphneDeege
Als je getagged bent heeft dat te maken met het feit dat we deze kalender aan echt iedereen proberen te verhandelen. Mocht je al eens getagged zijn dan bij deze mijn excuses
Weer een uur verder:
@Stefegberts, @Sjaakbanaan, @Sausie020 jullie misschien een kalender van Jurk.
helaas maar 3 kunnen taggen, forumsoftware werkt niet mee
Het forum vertoont weer wat kuren
Dat moet toch niet al te lang duren
Het zit ons niet mee
Error vijf-nul-twee
Zo kunnen we geen ups versturen!
Upje in de ochtend!
Al meer dan honderd kalenders verkocht voor het goede doel KWF!
Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige kalender hierbij steun je het KWF en/of doneer los !
@tse92 @Sloot24 @Utrecht2 @SE93
Waar ?
Laten we dit met z’n allen een groot succes maken!
Tag zelf ook 4 willekeurige mensen
Lekker bezig Timo, zelfs een niet helemaal fijn werkende server maakt ons niet gek. Op naar de 150! En voor de mensen die al een verjaardagskalender hebben, gewoon doneren mag ook via de link op de site
Het lijkt er op dat de bestellingen en donaties een beetje stagneren. Mochten mensen ideeën hebben hoe we toch nog extra aandacht (en dus geld) kunnen vragen voor dit goede doel, ik hoor het graag
Om ook als Watch Fellows nog wat extra bij te dragen hebben @Mechoj en ik besloten dat we van alle bestelling die via onze webshop binnen komen met in de opmerkingen de code HF2024 we tot 16 december 10% van de winst extra doneren aan KWF. Dus ben je nog op zoek naar bv een mooie pouch, tray, watchwinder of een ander mooi kado, kijk eens op onze website
Let’s go Horlogeforum
Edit: blijf mensen taggen he
Ik heb de kalender ook besteld
Nog maar eens 4 willekeurige mensen, pay it forward allemaal
Maar ff een vroege avond UP !!!