Uiteraard weer van de partij @Jurk ! Top actie weer
Heel leuk!
Ik doe dit jaar weer mee.
Mooi initiatief weer!!!
Ik doe mee!
Top! Ik doe graag mee.
Misschien kan @cdg weer in alle topics een upje plaatsen? Je bent hier de ervaringsdeskundige.
Hier gaat ie dan
Goed initiatief. Ik doe mee
Ja, dat lijkt me een perfect idee.
Ik schommel sinds vorig jaar nog steeds tussen TL-2 en 3 waar ik solide 3 was.
Maarja, als je gevlagd wordt door mensen die het KWF geen geld gunnen, dan kan ik er ook niks meer aan doen.
Ik zal deze actie volledig steunen en promoten.
Kaffers !!!
En doe natuurlijk ook mee
Kleine update, zoals het nu lijkt staat er maandag in de webshop een button om geld te doneren via de Horlogeforum actiepagina van KWF en een button waarmee je de kalender kan kopen. Nog even dit weekend de laatste details regelen en dan kunnen we begin volgende week los
Ja! Ik zat me afgelopen week al af te vragen of er weer iets kwam. Die van vorig jaar heeft helaas nog maar één maand over…
Ik doe graag weer mee!
Meestal heb ik een hekel aan dit soort iniatieven maar nu een vriend van mij kanker recentelijk heeft gekregen, zet ik graag mijn naam op de lijst voor zon mooie kalender… en ik vertrouw @Jurk natuurlijk
Sterkte!
Er komt hier een link naar de webshop?
Hoe mooi is dat?
Een donatie voor het Koningin Wilhelmina Fonds én een originele @Jurk HF verjaardagskalender.
Prachtig initiatief
Helaas is dit voor veel mensen aan de orde van de dag
Daarom is onderzoek natuurlijk belangrijk. Ook voor de lastiger te behandelen en vervelender soorten kanker.
Iedereen die ermee te maken heeft: houdt moed!
Edit: en UP!
Yep, zal ook regelmatig een keer onder de aandacht worden gebracht en komt straks in de beginpost van dit topic te staan
Mooi initiatief!
Ik doe mee top initiatief!