HF-kalender voor KWF! ⭐️

Laat ik ook nog maar eens een upje doen en 4 mensen taggen voor het goede doel :+1:
@Stifstaf @RKJ @ray1981 @MrMojo mocht je al getagd zijn, bij voorbaat sorry. Maar staat je natuurlijk altijd vrij om ook 4 mensen te taggen voor het goede doel :ok_hand: :+1:

5 likes

Trusten upje, terwijl ik slaap kunnen er ook kalenders worden besteld :zzz:

2 likes

Weer een vroege UP om 05.53

3 likes

Dat zou wel een kers op de taart zijn.

4 likes

:arrow_up:

2 likes

De #creatingmemories op de bus maakt het plaatje compleet

4 likes

Met dank aan @Watchout4thebus :+1:

3 likes

Upppppp koop die kalender of doneer!!!

2 likes

Kalenders verkopen dat doen wij
Ook donaties maken ons erg blij
Dus trek eens die knip
En geef, is de tip
Want elke cent helpt, dus voel je vrij!

4 likes

Precies 30 jaar geleden wordt Drugsbaron Pablo Escobar doodgeschoten, wist je dat?
Wist je ook dat je vandaag een aankoop doen tbv KWF & een #JURKoriginal binnen kunt halen?

5 likes

Alle zorgmedewerkers krijgen deze maand hun eindejaarsuitkering en/of cao salarisverhoging😉
Bedoel er niets mee… Maar je moet toch ergens naar kijken op het toilet.

5 likes

@kayl @Its-Tom @DrB @Patries misschien komt er ook wel een Cartier voorbij op de kalender :wink:

4 likes

@DR.EVIL @illewoare @WatchGeek @anon6060116EV elke keer dat je op het toilet zit speuren naar een Oris in de strip terwijl je weet dat je het goede doel hebt gesteund. Klinkt goed toch?

7 likes

Nog een upje op een mooie zaterdagavond. Geen verplichtingen, wel een goed doel :four_leaf_clover:
En als je al eerder bent geselecteerd (sorry en tag even 4 nieuwe mensen :wink:)

@Michel.s @rico1965 @kleineklokkies, @pzaat

6 likes

Bestelt en gedoneerd :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
En al een geselecteerd( sorry en tag ff 4 nieuwe mensen )

@SwedishChef @Knutselkoning @BaytLif @Qwartjuhh

8 likes

@551er @DoubleRed @ap_12 @Padvocaat Naast een limited AP ook een kalender voor het goede doel?

5 likes

Hoe lang moet ik dan op de wachtlijst? :wink:

3 likes

Voor de kerst is ie er natuurlijk :grin:

3 likes

Na alle argumenten te hebben gehoord heb ik besloten dat ik er een neem. @Jurk - dit is mijn oordeel, en daar moet je het mee doen!

Thanks amice :wink:

8 likes

Dank Amice! :kissing_heart:

2 likes