HF-kalender voor KWF! ⭐️

Uppperdeup, hebben jullie de kalender al besteld, @Aequitas1981, @Plees, @BroederBill en @Timo9 ?

4 likes

:white_check_mark:

5 likes

7 likes

Thanks! En aan alle anderen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Uiteraard @henk! Als onderdeel van de Up Army ben ik dat aan mijn stand verplicht als je begrijpt wat ik bedoel :smirk:

4 likes

:up::point_up:

3 likes

Ff een UP vanuit een koude keet brrrrr

3 likes

Topic weer omhoog schoppen
image

5 likes

@Cihanski @illewoare @breakie @xanderx Hier hoef je niet te mijmeren over had ik zo graag willem hebben. Deze is gewoon te bestellen zonder wachtlijst, betalen en gegarandeerd snel in huis. Oh ja, en nog voor het goede doel ook :grinning:

Ps tag vooral ook zelf weer 4 mensen die je deze super kalender gunt.

3 likes

Weet je zeker dat deze mensen gratis en zonder garantie de kalender niet krijgen. Bonus: daarvoor hoeven ze niet op de wachtlijst :smirk: :rofl:

2 likes

Ik moet dit soort dingen ook niet typen terwijl ik zit te bellen :stuck_out_tongue: Als ze maar naar deze post toekomen, strekking van het verhaal is…bestellen!!!

2 likes

Correct en juist: kom op dan!
image

2 likes

Nou, dat is niet helemaal waar. Betalen ging op de eerste dag dat ze in de webshop lagen, vrij vlot. Het ontvangen gaat wat minder vlot. :rofl: :sweat_smile:

2 likes

Dat komt omdat ze, geheel volgens planning en zoals in de openingspost ook aangegeven, nog gedrukt moeten worden :sweat_smile:

4 likes

:rofl: :rofl:

Wist ik wel en liep ook te dollen! Mensen die het niet hadden gelezen en dan dit lezen

Zullen zich wellicht afvragen waar het blijft. Maar het kan haast niet dat men het niet weet.

2 likes

Goed dat we het nog even weer onder de aandacht brengen idd, ik had me dat niet zo gerealiseerd :sweat_smile:

2 likes

Vergeleken met de levertijd van een Rollie is dit bliksemsnel en

:ok_hand:

2 likes

Al meer dan honderd kalenders verkocht voor het goede doel KWF!

Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige kalender hierbij steun je het KWF en/of doneer los !

@Jtrommel @Jovdv @Jean_VandeLanotte @HaveBlue

Waar ?

Voor een prachtige kalender :

Mocht je geen prachtige kalender willen maar wel willen doneren… hier :

Laten we dit met z’n allen een groot succes maken!
Tag zelf ook 4 willekeurige mensen :smiley::v:

5 likes

Lieve mensen, morgen willen (moeten) we gaan bestellen bij de drukker inclusief de aantallen. Doel was 300, we zitten nu op 120 kalenders. Als iemand nog ideeën heeft hoe we dat aantal omhoog kunnen krijgen, graag. Meer kalenders gaat dubbel schelen, meer opbrengst en ook minder inkoopkosten aangezien we gerekend hebben met een inkoopprijs bij 300 stuks. Ik sta open voor alle tips en ideeën, zowel hier, op Instagram of welke andere manier dan ook die gaat helpen om zo veel mogelijk nog die 300 te naderen

Hup Horlogeforum, wij kunnen dit!

4 likes

Ik net nog 1 extra bestelt !!!

3 likes