HF-kalender voor KWF! ⭐️

2 likes

Laatste kans om nog wat binnen te harken lieve mensen, vanavond gaan we bestellen. Ik heb net nog een Instagram post er uit gedaan, deel deze zo veel mogelijk. Je vind ons als watch_fellows

3 likes

Ff een UPJE voor alle gierige mensen op Hf …:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

5 likes

Nu 2 halen, 2 betalen… wie maakt ze los voor het goede doel :spiral_calendar:

6 likes

En als je de kalender niet wil doe dan toch ff gewoon een donatie!

5 likes

Of 3 bestellen, 3 betalen met een extra donatie erbij :smirk:
Uuuuuuup

5 likes

Verwezenlijk vanavond nog een goede wens voor 2023 óf alvast voor 2024. Ja, dat kan. Nu nog wel. Koop een kalender of doneer!

image

6 likes

Tja het kan zo maar dat je te laat bent voor een mooie Jurk kalender…

2 likes

Als je maar niet te laat bent…

afbeelding
Nu kan het nog: KOPEN KOPEN KOPEN

3 likes

Dit is de Sint, mijn budget is op maar er zijn nog tientallen mensen die de Sint om een HF kalender hebben gevraagd. Help me!

Up

3 likes

Nog eentje dan:
KOPEN
image

2 likes

7 uur sinds het laatste up pfffff
Dit topic moet toch gewoon vast bovenaan staan !!
Dus up !!!

4 likes

Kopen kopen kopen!!!

3 likes

Besteld! Topactie!

4 likes

Super, dank je wel! Elke kalender die er nu nog bij komt is winst :grin: En voor de mensen die al een kalender hebben, elke bestelling op onze website met code HF2024 in de opmerking doneren wij als Watch Fellows nog een percentage van :hugs:

4 likes

Ik lust geen up ,heb al een up ,maar deze mag naar boven :+1:

4 likes

Oh, dat heb ik kennelijk over het hoofd gezien. Heb de code niet vermeld.

1 like

Dus mensen kunnen nog een kalender bestellen? Tot wanneer ?

In principe tot 15 december. Daarna gaan we versturen.

Het doel was 300 stuks te verkopen.
Maar we zitten nu op 122 stuks.
Dus ik denk dat we morgen aan de drukker doorgeven dat het er 150 moeten worden.
Op = op.

De kalender is druk klaar. Alleen maak ik nog een paar kleine tekeningetjes voor bepaalde data. Die stuur ik vanavond aan @amaris op en zijn we helemaal klaar.

Nogmaals mega bedankt vanuit mij aan iedereen die de actie een warm hart toedraagt :+1:. Speciale dank aan @Aequitas1981 en @amaris voor de hulp. En niet te vergeten de onvolprezen Up Army :sunglasses::ok_hand:

14 likes

Hiermee bedoel ik andere producten dan de kalender :sweat_smile: Van de kalenders gaat de volledige opbrengst naar het goede doel :blush:

1 like